Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met dank aan Job Verkerke voor het hebben en gebruiken van zo'n ding op de wedstrijd, en Fred de Wit voor het mijn vriendin influisteren waar ze zoiets voor mijn verjaardag kon krijgen, hierbij foto's van mijn WindS in sexy lingerie:
![]()
![]()
Je gaat toch niet op uiterlijk een prop niet proberen...
De aeronout vind ik een behoorkijk blad hebben, was mijn voorkeursprop op de angel.
Jazeker wel.. uiterlijk is ook belangrijk in F3A. Echt niet alle carbon props vliegen of zijn beter, toch zie je praktisch iedereen met een carbon prop.. gewoon omdat het er goed uitziet.
Die xoar/JXF electro props hebben dat juist niet... Kleinste van alle houte. Zal volgende keer dat ik je zie een 15x10 meneemen.
een carbon prop of een zwart gespoten houten prop, flinke kerel die dat verschil ziet met 7200 toeren op 100 meter hoog en ver![]()
ik gebruik op mijn hydeaway een xoar prop.
Heb zowel een APC 20x13 als een XOAR 20X13 geprobeerd en vlieg nu met de XOAR.
Ik vind deze een betere remmende werking hebben en in verhouding met de APC veel minder spoed. Hierdoor is de snelheid in de vlucht een een stuk constanter geworden.