Da's die nieuwe Mulsanne LMP body of niet? Ziet er erg nice uit... Die komt volgend buitenseizoen ook op mijn RC10R5X...
Joost K.![]()
Die kap lijkt me weinig downforce hebben zonder spoiler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's die nieuwe Mulsanne LMP body of niet? Ziet er erg nice uit... Die komt volgend buitenseizoen ook op mijn RC10R5X...
Joost K.![]()
hij lijkt wel een beetje op die oude LM porsche kap van tamiya. Maar inderdaad, er zal echt een spoiler op moeten komen die veel downforce geeft![]()
yup zoiets. Zeer mooie kap! Die gournyflap op de kap zelf, is dat zelf gemaakt of zit dat bij de kap als je hem koopt?
Trouwens ik heb je stuk ergens online gelezen over je zelf ontworpen pro10 auto. Ziet er gaaf uit. Heb je nog plannen om dat in productie te nemen voor andere rijders? De 1/12 ziet er ook erg strak uit.
Na nog een keer de foto bekeken te hebben is me opgevallen dat je mischien wit over het blauw moet spuiten. de kap schijnt een beetje door![]()
http://users.telenet.be/Vantomme/P1010081.JPGheb je wat fototjes van de auto zonder kap?![]()
De officiele uitnodiging kan gedownload worden via: Uitnodiging
De flyer kan via volgende link bekijken worden: Flyer 2008
Het inschrijvingsformulier komt op 1 oktober online op de site van ons. Als er extra informatie is (zal vooral over het slapen) plaats ik dit normaal op onze site.
Gr. Pieter
Joost,
Zend me een mailtje (kan je vinden in de uitnodiging, ...) met je gegevens (deze van in het inschrijvingsformulier). Ik plaats je dan zo op de inschrijvingslijst.
Gr. Pieter
Het inschrijvingsformulier kan gedownload worden via hier.
Normaal komt het ook nog op de website (maar voor alle zekerheid hebben jullie het hier al.
Gr. Pieter
2 inschrijvingen al. Ik plaats zodra ik iets meer inschrijvingen heb de lijst online. Komende dagen heb ik minder tijd normaal komt dit in orde volgende week.
Gr. Pieter
Pieter,
Ik zat nog even de reglementen na te lezen. Betreffende de te gebruiken banden gaat het hier over de pre-glued 30R`s of is het insert/velg vrij?