Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Firmware van Steveis 1.18S1 staat er op. Is nieuw genoeg toch?
Firmware van Steveis 1.18S1 staat er op. Is nieuw genoeg toch?
Ik heb deze ook gebruikt, maar persoonlijk vind ik een otg kabel makkelijker. Weleens geprobeerd?Is dit bruikbaar om aan de Naze32 te knopen?
MWC Bluetooth Adapter for Multiwii Bluetooth parameter debug module | eBay
Je kan ook pinnetjes op de rxd en txd van je naze32 solderen.Bordje kun je ook 90 graden draaien als je dat bedoelt. Dan is het gewoon je smartphone via otg kabel insteken en alles uitlezen en/of veranderen.
Makkelijke wat ik vind aan otg is dat je die op al je multicopters gebruikt, terwijl je voor bluetooth steeds zon ding moet aanschaffen of natuurlijk steeds omsolderen.
Bedoel te zeggen dat het meer werk is dan otgJe kan ook pinnetjes op de rxd en txd van je naze32 solderen.
Stekkertjes er aan, bluetooth module tussen de batterij strap en pielen op je mobiel tijdens het vliegen [emoji2].
Tijdens het vliegen kun je via bluetooth pids wijzigen.Bedoel te zeggen dat het meer werk is dan otg. Werkt altijd out of the box. Tijdens het vliegen kun je toch niks instellen
Oh ja? Misschien als je op gps vliegtTijdens het vliegen kun je via bluetooth pids wijzigen.