Ik heb helaas nog nooit op gps gevlogen, Tx bij een ander in de handen drukken werkt prima[emoji6].Oh ja? Misschien als je op gps vliegt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb helaas nog nooit op gps gevlogen, Tx bij een ander in de handen drukken werkt prima[emoji6].Oh ja? Misschien als je op gps vliegt![]()
Tja je moet het zelf ook aanvoelen dan haha.Ik heb helaas nog nooit op gps gevlogen, Tx bij een ander in de handen drukken werkt prima[emoji6].
OTG werkt inderdaad ook prima, maar om ff gauw iets redelijk goed vliegbaar te maken gebruik ik liever de bluetooth module, dat scheelt landen.Tja je moet het zelf ook aanvoelen dan haha.
Nee maar heb ook.een bluetooth, maar heb ook 5 multirotors, dus is otg gewoon makkelijker in zon geval.
Ik zou eerst eens een bril van een ander proberen. Een quanum bril van 25 euro kan je weinig buil aan vallen, maar een Dominator kopen om te ontdekken dat het niks voor je is, is zonde.hey jongens. ik twijfel over welke fpv bril ik moet kopen. Wat raden jullie aan?
en is dit een goede set heat shrink tubes: 150x Wire Tubing Black Case Set Heat Shrink Wrap Tubes Assorted Sleeves - US$5.99
heey allen,
laat ook ik mij even voorstellen.
Ik ben lennart Sanders, 32j uit het mooie zuiden van Limburg.
ik ben al jaren een enorme fan van Rc vliegen en heb ook al menig huiskamer koptertje en quadje versleten.
ik heb nooit het lef gehad om een echte investering te doen hierin totdat ik geobsedeerd werd door de Youtube filmpjes van o.a. BlackoutTheDrunk, Boris B, Danny metall en vele anderen. (en bedankt)
ik hoop via deze weg een heel hoop te leren en nieuwe vliegvrienden te ontmoeten.
ps tips en trick zijn altijd welkom...zo of via Pb
groetjes
Lennie
Dat was mijn hobby voordat ik het heb ingeruild voor de multicopters.Oh hier een van mijn andere hobby's naast multicopters.
Computertjes met water.
![]()
En hier de voorkant met de Flightcontroller voor het water gebeuren
![]()
Ja, Hero 4 is dezelfde maat.