Multicopter Café

Weet iemand nog goeie accus voor een mini? Ik vlieg nu met 1300 mah 45-90c nano techs, deze bevallen mij prima.
Maar helaas zijn deze niet op voorraad bij het EU warehouse van hobbyking.

Suggesties?

Weet iemand nog goeie accus voor een mini? Ik vlieg nu met 1300 mah 45-90c nano techs, deze bevallen mij prima.
Maar helaas zijn deze niet op voorraad bij het EU warehouse van hobbyking.

Suggesties?
Ik heb 1300mah 3s 30c die ik weg doe.. 6 stuks.. Turnigy lipos Wil over na 4s :)

Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben Vince en heel nieuw hier. Ik knutsel graag (mijn vak is ook knutselen haha) dus ik hoop hier veel inspiratie op te doen. Ik kom uit de buurt va Leiden.
Volgend voorjaar wil ik een serieuze quad gaan bouwen. Heeft er iemand nog een tip voor een rtf cheap-ass modelletje om te leren vliegen wat niet te duur is zeg: 100 eurie?

Lekker gezellig toch? Liefst niet al te mini...het moet wel ergens op lijken straks.

edit- ik heb inmiddels wat gevonden-

Laatst bewerkt:
Dji moeren

Zijn die moeren voor dji motoren bij de bouwmarkt tekoop?

Er zijn er 2 die andersom draaien.
Ben benieuwd waar jullie ze halen

Cobra heeft nieuwe lagers?

Nieuw.
0c2cd67693949ec7130b3f6f5480ef14.jpg

Oud.

ik had ook begrepen dat de lagers vernieuwd zouden worden een tijd geleden. Weet niet of het doorgevoerd is.

Check laatste review van Bruce van rcmodel reviews. Ga naar minuut 18:33 :)

Laatst bewerkt door een moderator:
hey jongens. ik twijfel over welke fpv bril ik moet kopen. Wat raden jullie aan?

en is dit een goede set heat shrink tubes: 150x Wire Tubing Black Case Set Heat Shrink Wrap Tubes Assorted Sleeves - US$5.99

Weet het allemaal niet hoor maar warom he nu weer alemaal uit china moet komen.
En het (wat ik het meest gebruik) 4mm zit er niet in.

krimpkous assortiment - zwart - krimpkous assortiment krimpverhouding: 2:1 100 stuks zwart 10cm

En de volgende dag heb je het binnen.
Heb ik gisteren ook gehaald perfect.

En over een bril, (ik heb er nog geen) maar wat ik hoor is Dominator v2

ImmersionRC heeft wat nieuws verzonnen om de draairichting van motoren te bepalen: Rotorsense

Het is een feature in je ESCs waardoor je de draairichting van motoren kunt instellen door een zetje aan de props te geven.

http://www.immersionrc.com/introducing-rotorsense/

Klinkt potentieel pijnlijk en wellicht overbodig voor de zelf bouwers onder ons, maar wel innovatief!

ik had ook begrepen dat de lagers vernieuwd zouden worden een tijd geleden. Weet niet of het doorgevoerd is.

Check laatste review van Bruce van rcmodel reviews. Ga naar minuut 18:33 :)

:cool: Leuk om zo vernoemd te worden

Mensen, allemaal leuke jaarwisseling vanavond!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back