Multicopter Café

Vuurwerk hebben we niet.
Maar we kunnen de Buuren ook wel blij maken met wat Minimal/Progressive :P
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer eens wat anders: iemand aangehouden voor het uit de lucht schieten van een multicopter: http://www.genemuidenactueel.nl/2015/01/01/kampenaar-schiet-drone-uit-de-lucht/
Ik hoorde het vanmiddag(ik woon aan de andere kant van de rivier), ik denk dat het dezelfde phantom idioot is die vorig jaar ook doodleuk over iedereen heen ging vliegen.

"De cameraman was in opdracht van Kampenonline luchtbeelden aan het maken van de festiviteiten en de melkbusschutters toen hij*door omstanders er op gewezen werd dat zijn “Drone” werd beschoten"

Commercieel vliegen ook nog.

Ach ja, dat deel van Kampen staat er ook om bekend dat het een "asobuurt" is, als je daar boven gaat vliegen met je "drone" van een paar honderd euro vraag je er ook wel een beetje om.

En de beste wensen nog iedereen!

Als ik t bericht lees heb ik t gevoel dat die vent helemaal niet opgepakt zou zijn als die "pijlen" niet in t publiek zouden zijn geland.

Gevaarlijk of niet, verboden is het volgens mij wel ivm na zonsondergang en binnen 150m van aaneengesloten bebouwing. (zoals sneller dan toegestaan rijden op een snelweg waar geen ander verkeer te bekennen is ook ongevaarlijk kan zijn moet je je toch aan de wet houden). Maar of het gehandhaafd wordt en is het evt een boete waard is? ;)

Niet alleen rtv oost. Ook metro Nederland. Wil niet zeggen dat ik altijd even verantwoord vlieg, maar als je hem net 3 dagen hebt is het toch wel vragen om ongelukken.

Back