M
MPXfan
Guest
Bedankt!
Ik heb UHU Por en ga nog om contactlijm, heb ik nog andere lijm nodig dan?
niels
Staat in je handleiding: lijmen met normale (dus geen schuimvaste) secondenlijm!
Niet met UHU-por of contactlijm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt!
Ik heb UHU Por en ga nog om contactlijm, heb ik nog andere lijm nodig dan?
niels
Staat in je handleiding: lijmen met normale (dus geen schuimvaste) secondenlijm!
En waarom niet met POR? Ik heb mijn EZ ook volledig geplakt met POR en dat bevalt prima. Als het om lossnijden gaat, maakt het niet uit of je POR, ZAP of dubbelzijdig tape gebruikt. Je hebt dan toch dat je een randje mist bij het loshalen. In dat geval helpt alleen nog POR omdat je hiermee goed de ruimte op kunt vullen (maar dat is voor later zorgStaat in je handleiding: lijmen met normale (dus geen schuimvaste) secondenlijm!
Even voor de duidelijkheid, de romp delen lijm ik met UHU Por ?
en de prop op de motor met secondelijm evenals de servo's in de romp ?
Of niet ?
niels
Even voor de duidelijkheid, de romp delen lijm ik met UHU Por ?
en de prop op de motor met secondelijm evenals de servo's in de romp ?
Of niet ?
niels
Ik heb er slechte ervaringen mee, por en epoxy en hotglue enzo kan je ergens vanaf krassen, als er 1 druppeltje secondenlijm in de servo komt of bij de tandwieltjes zit ie vast.waarom dan niet met secondelijm?? Ik neem de dikste variant. breng het aan, activator erover en dan zit het supervast. Zie het probleem niet.
OK, ik zal er aan denken, alles met por behalve de prop(en eerst asje een beetje opschuren)
Bedankt !
niels
En in de beschrijving komt het woord por niet voor .
Mvg Johan
@plotterwelt : Wat wil je nu zeggen ? Dat ik geen UHU por moet gebruiken om de romp te lijmen?
@ iedereen : Heeft iemand de Nederlandse handleiding/bouwbeschrijving van de Easy Star ?
grts,
niels
edit, Heb de rest mijn stukje over por en ca even weggelaten nadat ik johan's stukje las, dit om niet nog meer onduidelijkheid te veroorzaken.
En er is geen Nederlandse versie van de handleiding, je ouders kunnen je vast helpen met het engels, en anders word het tijd voor een snelcursus engels, want zonder engels kom je er niet in deze maatschapij:lol:
want zonder engels kom je er niet in deze maatschapij:lol: