multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha sleurhutje die van jou heeft al heel wat meegemaakt! :-)
De kwaliteit van je camera vindt ik al heel wat bevredigender dan van die kleine dingen, daar kan je al eens een mooie luchtfoto mee maken.
Wie niet waagt, wie niet leert... ;) :lol: Beter een piepschuim ding van 60 euro verkreukelen en weer in elkaar lijmen en tapen dan een duur toestel van 300 euro (en als bouwpakket van balsahout eindigen).

Kan er iemand mij vertellen of men op deze regelaar een 3 cells lipo kan vliegen,
Want ik zie echt de regelaars niet meer door het regelaarsbos :p

Regler MULTIcont X-16, Bestellnummer 72271
*kuch* Perfect 30A regelaartje voor weinig, verzendkosten €0,44 (een postzegel), volgende dag in huis. In tegenstelling tot de dure regelaars kun je bij deze nog wel doorvliegen, alleen niet meer vol gas. Kun je nog enigszins eerst terugvliegen, scheelt een hoop lopen. Uiteindelijk zal de motor bij een lege accu helemaal niet meer aan gaan maar je servo's blijven het nog wel doen (tenzij je dan nog heeeel lang door blijft zweven). ;)

Antwoord op je vraag is ja, hij kan op 2cellen, 3 cellen en zelfs op 4 cellen draaien. Alleen werkt de BEC niet meer op 3 en 4 cellen. Voor je ontvanger heb je dan een aparte voeding nodig.

Als het niet perse die regelaar moet zijn is de regelaar die Sleurhutje voorstelt een prima optie. De BEC werkt ook met 3 cellen nog steeds.

Oke,
beide bedankt.
En als ik deze dan later mee naar mijn (misschien) toekomstige Minimag wil zetten.
Kan hij daar ook in op 3 cellen?
En wat betekent BEC?

Alvast bedankt

Oke,
beide bedankt.
En als ik deze dan later mee naar mijn (misschien) toekomstige Minimag wil zetten.
Kan hij daar ook in op 3 cellen?
En wat betekent BEC?

Alvast bedankt

De regelaar kun je voor alle dingen inzetten waarbij je een borstelmotor gebruikt in combinatie met 3S LiPo's met een maximale stroomopname van de motor van 30A.

BEC staat voor Battery Elimination Circuit (ofwel, je hebt geen ontvangeraccu nodig, de regelaar zorgt voor de voedingsspanning van de ontvanger en servo's).

huj,

ik denk vanavond mijn EZ te bestellen bij natterer,
maar ik heb nog een vraag : Ik wil later wel overgaan op een BL setup, hoe zet ik men ez dan het best(stevig) in elkaar ? met uhu por, andere lijm of nog anders ?

niels

huj,

maar ik heb nog een vraag : Ik wil later wel overgaan op een BL setup, hoe zet ik men ez dan het best(stevig) in elkaar ? met uhu por, andere lijm of nog anders ?

niels
Natterer is deze week gesloten. Vanaf de 30e weer bestellen. :?

Gewoon met wat POR alles verlijmen, dus ook alle diagonalen van het raamwerk. In de staart een staaf carbon of glasvezel tegen het breken en doorbuigen. Over de bevestiging van de motor heb ik nog een brede strook (4 cm) depron van 3mm dik gelijmd. En als het moet, gewoon met tape. 8O ;)

Natterer is deze week gesloten. Vanaf de 30e weer bestellen. :?

Gewoon met wat POR alles verlijmen, dus ook alle diagonalen van het raamwerk. In de staart een staaf carbon of glasvezel tegen het breken en doorbuigen. Over de bevestiging van de motor heb ik nog een brede strook (4 cm) depron van 3mm dik gelijmd. En als het moet, gewoon met tape. 8O ;)

Huj,
ok ik zal het onthouden...
Bedankt voor de uitleg.
Tis niet erg dat ze gesloten zijn hoor, en pas de 30e terug van start gaan.
Dan zal mijn bestelling wellicht op tijd aankomen want ik ben bijna voor een week weg.

grts,

niels

huj,

niels

Als je ooit brushless wilt, is het handig om drie dikke draden door de romp te trekken i.p.v. twee, dan hoef je het hele vliegtuig niet te demonteren als je er een brushless motor en regelaar in gaat zetten.

De regelaar dus ook op een plek monteren waar je er later makkelijk bij kan.

Als je ooit brushless wilt, is het handig om drie dikke draden door de romp te trekken i.p.v. twee, dan hoef je het hele vliegtuig niet te demonteren als je er een brushless motor en regelaar in gaat zetten.

De regelaar dus ook op een plek monteren waar je er later makkelijk bij kan.

OK,
bedankt !
Ik heb inmiddels mijn EZ* besteld:):)

grts,

niels

Dan later eerst nog een keer een 480 erin. Dan heb je ook al weer meer power.....

Zo iezo ken ik geen regelaars voor brushed en brusles !!!!!

Als ik dat zo zie is het goedkoper om gewoon 2 aparte regelaars te kopen.
Nee en ja. Op de Genius regelaars kun je heel veel programmeren via bijbehorende PC-kabel. Je kunt aanloopstromen, maximum stromen, aanloopsnelheid (soft start), maximum toerental, rem (bij auto's of prop stilzetten/EMK bij vliegtuigen), programmeren voor gebruik van boten, vliegtuigen, heli's en auto's etc. Kortom, één voor alle toepassingen. Dat is wel weer een overweging (en 2 jaar garantie die waargemaakt wordt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back