MVB SC Shoot-out en MAC Vlijmen Brabantse short course open

Voor de gene die de inschrijving doet ik heb Tip ingeschreven voor de SC 4wd maar dat moest zijn SC 2wd daar heb ik hem daar na ook voor ingescgreven.

Dus: Tim v Kronenburg SC 2wd

Groet Ronald

Weer dus voor douchekapjes.

regen? pff :cool:

24vntkx.jpg

Kan er op de dag zelf nog ingeschreven worden??
Ik heb een meningsverschil met de Brushless Buggy Cup wedstrijdleiding dus rijdt daar morgen niet.
Heb dus ineens morgen "vrij" en wil toch rijden.

Je kunt mij inschrijving pakken Gies. Ik ben er niet bij... 15mm regen is mij iets te veel...

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zal net als vorig jaar zijn alle regen valt op minimaal 500 meter afstand!!

Hoe laat zijn jullie er morgen??????

Groet Ronald

Gewoon een douchekapje gebruiken, werkt echt heel goed!!
Maarre... ik moet wel zeker weten dat ik kan starten anders kan ik net zo goed thuisblijven!

ik heb ook plastidip bij me, dus als mensen hun electronica waterdicht willen maken, dat is die optie aanwezig.

Kan er op de dag zelf nog ingeschreven worden??
Ik heb een meningsverschil met de Brushless Buggy Cup wedstrijdleiding dus rijdt daar morgen niet.
Heb dus ineens morgen "vrij" en wil toch rijden.
lol wie gaat die wedstrijd dan doen, haha :help:

Morgen wordt mad veel regen voorspelt door heel het land.. helaas :(

Gewoon een douchekapje gebruiken, werkt echt heel goed!!
Maarre... ik moet wel zeker weten dat ik kan starten anders kan ik net zo goed thuisblijven!

's ochtends inschrijven is geen probleem. Uiteraard verwachten we wel dat je dan een doosje goed weer meeneemt. ;-)

volgens mij houd het even na 10.00 op met de regen, er is dan wel een vlinke klats gevallen, maar even de trekker erover en klaar is kees

Ik twijfel nog, ik heb eigenlijk geen banden voor Vlijmen (alleen kale), maar ik zet de wekker en wie weet.

Back