MVB SC Shoot-out en MAC Vlijmen Brabantse short course open

Your welcome....

Aangezien ik uit m`n nachtdienst kom kijk ik het tot het laatste moment aan, om nou met m`n slaperige kop in de regen te gaan staan vind ik ook niets maar mochten de omstandigheden goed zijn dan vind ik het zeker de moeite waard om ineens door te gaan uit de nachtdienst....

23mop36.jpg

droog met 75% kans op een buitje
Weer, buien radar Nieuwkuijk. 14 daagse weersverwachting Nieuwkuijk

vorige keer ook 35€ brandstof verreden en werd het afgelast, komende zaterdag ook 35€ brandstof verrijden met een kans dat het verregent.

mij hoor je toch ook niet miepen

uuuh..................................................
Maar jij kan dezelfde avond, nadat je de 1ste prijs in de wacht hebt gesleept, gewoon weer lkkr je mandje in.
Ik ben dan alweer keihard aan het werk tot 7 uur :S

Over geld ofzo hoor je mij toch niet miepen?

@Murky En jij kan toch ook niet in iemand anders portemonnaie kijken? Beetje kortzichtig imo. No pun' intended. Maar soms moet je wellicht wat voorzichtig zijn als het over geld gaat.

Even post ge-edit....

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou snap ik het ff niet meer Mystikal? Naar wie bedoel je dit nou?

Ik heb het toch niets over iemands geld of dat ik dat niet belangrijk vind ofzo??
Ik zeg alleen dat het voor mij wel de moeite waard moet zijn aangezien ik er heel wat slaap/rust voor opgeef.

anyway on-topic maar weer!

Auto CHECK
Accu`s vol CHECK
Zin CHECK

tot zaterdag!!!!

Iemand enig idee wat de opkomst zal zijn in 2wd en 4wd ?
Ik was er bij de eerste poging niet bij, dus geen idee of ´t druk was....

Momenteel zijn er in het totaal zo'n 25 aanmeldingen. Helaas een stukje minder dan de vorig keer toen er bijna 40 op de lijst stonden.

Mocht iemand zich nog bedenken, 's ochtends kan er nog ingeschreven worden voor de liefhebbers.

De plassen die op de baan stonden zijn weggehaald. Ook is de drainage hier en daar extra ontstopt.

Nu maar hopen dat die man op zijn wolk ons een beetje wil sparen. :p

voordeel van de soiltac is wel dat de baan sneller rijdbaarr is na regen dan een niet behandelde baan

er is wat minder blubber vorming

misschien wat plassen weg halen morgenochtend en dan gewoon knallen, en tegen de middag is de baan in super conditie

dus gewoon vette finales

nadat je de 1ste prijs in de wacht hebt gesleept, ?

helaas niet verder gekomen dan de derde plek met de 4x4

richard kema 1
michel vd velden 2
eelco hoogeveen 3
ron beton 4

weet iemand de rest ??

was een top dag !!

fenomenaal

de hele dag droog gehad

Laatst bewerkt:
Back