MVB SC Shoot-out en MAC Vlijmen Brabantse short course open

Vandaag gereden op slicks (lees: versleten banden) op me 2wd buggy en gewoon goede grip. Banden zijn dan ook een slecht excuus. ;-)

En zoals BZB al aangeeft gaat het s'ochtends even regenen en dan is het water als het goed is op. Mochten er dan wat plassen liggen worden deze er af getrokken en kan er perfect gereden worden! Komt helemaal goed. Tentje, zeiltje, paraplu of iets anders wat je droog houd is voor de ochtend misschien wel handig.

Helaas de mensen gaan naar huis dus geen wedstrijd vandaag.

Wordt waarschijnlijk verplaatst naar over 2 weken.

Groet Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
Over 2 weken zou fijn zijn.
Dan ga ik morgen bandjes bestellen, heb ik ze i.i.g. op tijd binnen.
Toch nog een kans om Brabants kampioen te worden!!!

En over 2 weken (zaterdags) kan ik ook van de partij zijn :D :D :D :D

Jammer voor iedereen vandaag maar voor mij een geluk bij een ongeluk!

c3f01046-cd21-7a93.jpg

c3f01046-cd61-3eac.jpg

c3f01046-cd82-169f.jpg

c3f01046-cdd9-58ff.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe datum!

Helaas heeft het weer ons afgelopen weekend in de steek gelaten en is de wedstrijd zoals de meeste weten afgelast.

Uiteraard willen we dit prachtige evenement niet zomaar voorbij laten gaan. Om deze reden hebben we besloten deze te verplaatsen naar 16 juni (let op: dit is een zaterdag) ipv een van onze clubraces.

We hopen dat iedereen nog een keer de moeite wil nemen af te reizen naar ons circuit.

Iedereen die mee wil doen willen we vragen zich opnieuw in te schrijven voor deze nieuwe datum via:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFk0enlWd085SGZIOG8zSGdkT19rS1E6MQ#gid=0

We hopen jullie allemaal nog een keer te zien. Dit keer met hopelijk beter weer!

Jammer dat het op een zaterdag is, moet vrijdagnacht tot 2:00 uur werken. kijken of ik dan weer om 6:30 naast m'n bed kan staan.

Ik zeg ook niet dat ik niet kom......alleen denk ik dat ik voor de optie ga: eerst opstaan kijken hoe laat het is (op tijd = naar buiten kijken)( te laat = volgende keer beter), (regen:( = terug m'n bed in:sleeping:)(kans op regen = twijfel :rolleyes:en buienradar) (geen regen = op naar Vlijmen), en dan pas aanmelden.(aanmelden = hopen:confused: dat ik mee mag doen)

Als ze zes dagen van te voren mooi weer voorspellen, KUNNEN ze er gewoon niet naast zitten!

Ik heb er in ieder geval zin in. Voor dubbel pret deze week wel nog even m'n vintage rijdend krijgen.

Back