Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na een week heen en weer mailen met fatshark heb ik mijn bril nu naar hun op moeten sturen.
Kostte me 26 euro dus ik heb gevraagd of ze dat willen vergoeden.
Ook viel mij op dat ze nu mijn bril willen repareren, terwijl in de manual staat, bij een defect gemeld binnen 7 dagen, bril vervangen.
De dom HD is wel echt een leuke bril als hij goed past op je hoofd. Als je een apart hoofd hebt, dan is het niet de bril voor jou.
Volgens mij zijn attitude en oude dominator de beste opties voor een fpv bril.
Attitude is inderdaad wel precies goed wat de FOV betreft. Dominator is hetzelfde resolutie, maar ietsjes kleiner, waardoor het veel scherper oogt. Het is ook overal scherp. Attitude had een klein beetje vervorming in de hoeken, maar niet zo heel erg voor zover ik me herinner. Vind die pasvorm en uiterlijk van de attitude wel gaaf.Yep, ben superblij nog steeds met mn Attitude.. lekker licht.. en een mooie FOV van 35 graden. Heb ook door een dominator gekeken, maar vond de FOV iets te klein, maar wel scherp. Dat mis ik weer bij mn attitude.
Ik neig steeds meer naar de nieuwe dominator V2, 32 graden FOV is perfect... zeker als het nog scherper is dan de oude dominator.
Ik heb ook gewoon een DVR nodig, extra veiligheid... heb de laatste keer 5 uur gezocht naar die Blackout ADHD mug, hoofdstroomkabels gestript (soldeerpunten waren nog steeds perfect op de PDB namelijk) in mid air...waarschijnlijk vanwege voorgaande crashes. Pieper werkte dus niet. Als ik een DVR had gehad... had ik hem binnen 10 minuten gevonden.
Wat een blijdschap zeg:music:.. als je hem ineens voor je voeten ziet liggen dan. Alleen al voor dat gevoel zou je hem bijna weer kwijt raken hahaha:twisted:
Voor de mensen die een grote FOV willen hebben, heb ik hier de oplossing:-D
![]()
Attitude is inderdaad wel precies goed wat de FOV betreft. Dominator is hetzelfde resolutie, maar ietsjes kleiner, waardoor het veel scherper oogt. Het is ook overal scherp. Attitude had een klein beetje vervorming in de hoeken, maar niet zo heel erg voor zover ik me herinner. Vind die pasvorm en uiterlijk van de attitude wel gaaf.
Hoop dat iemand snel een V2 heeft waar ik het kan testen op een meet ofzo.
Ik heb een DVR altijd bij en die kan ik aan mijn groundstation hangen en beelden terug kijken als het nodig is. Een keer heeft het me goed gered. Hier kon ik precies in mijn DVR exact de locatie bepalen waar mijn quad in het water lag. Zelfs dan nog was het lastig vinden om met mijn voeten iedere cm te voelen in het water, aangezien het allemaal modder was.
Kom maar naar de meet binnenkort. Ik wil wel door de V2 eens kijkenIk bezit momenteel de Dominator V2 en ben tot op heden erg tevreden erover.
Ben nog in afwachting van die replacement die Fatshark voor de V2 in gedachte heeft, maar dat zullen we nog wel zien. Hopelijk is dat de moeite waard.
Krijg een bericht van ElectronicRC zodra de spullen binnen zijn en ik mijn Dominator mag opsturen. Wel vreemd dat hun er van Fatshark gewoon spullen uit mogen halen trouwens. Gratis batterij etc. zat er niet in hoor. Voor hun mooie extra inkomsten xD
Uiteraard ook over de HD en Zeiss zitten denken maar beide aan de prijzige kant.
De ingebouwde DVR bij de V2 is erg handig en leuk dus ik denk dat het al bij al een prima keuze is geweest.
Moet er wel bij vermelden dat ik voorheen nog niet echt ervaring had met FPV vliegen i.c.m. een FPV bril.