Zachtjes aan weet ik het niet meer. KWORGEK!

Ik kreeg de raad uit jullie ervaring (ander draadje) om beter de Dom. V2.2 te nemen boven de HD. De HD heb ik vanaf begin mei bij HK in bestelling staan!
Veel gelezen op FPVlab en deze gehele draad. Veel dingen spreken elkaar tegen, en het is niet altijd duidelijk of een bericht over de HD, V2, V2.1 of V2.2 gaat.
Vreemd dat de Dominator V2.2 leverbaar is bij electronicaRC.com en in backorder staat bij HK, de leverancier.
Hier wordt beweerd dat er een glazen optiek in de V2.2 zit, ik dacht te begrijpen dat de V2 kunststof was (zie HK
https://www.hobbyking.com/hobbyking...stem_Goggles_Video_Glasses_600_X_480_VGA.html) en de V2.1 van glas en V2.2 weer van kunststof.
1. Wat is nou waar?
2. Is er iemand in mijn buurt (Weesp) die een HD heeft om even te passen of mijn harses compatibel is met deze Chinese creatie?
3. Waar doe ik volgens jullie verstandiger aan; mijn bestelling van de Dom. HD met 5.8 ontvanger geheel te cancelen bij HK en bij electronicaRC.com bestellen, of bij HK de HD om te zetten naar de V2.2?
Ik heb geen haast, maar wel jeuk!
Binnenkort ontvang ik dit leuke ontvangertje met 32 kanalen plus VRC, zodat ik in afwachting van de kudtbril toch thuis kan spelen.
Aomway DVR 5.8GHz 32ch Video Receiver with Built in Video Recorder
Ik hoor graag van jullie.