Yep...
Voordeel als je eerst even beld om te vragen hoe het zit met niet goed geld terug garantie..
Heb hem uitgeprobeerd op de sim, ideaal... Half uurtje simmen, en je weet al aardig wat je moet verwachten..
Annyway..
Moet ook toegeven, in eerste instantie vond ik hem ook prima... Een stuk beter dan mijn "oude" mx16 op origineel 35mhz...
Toen de tip van de mx16 hott gekregen... (meer telemetrie mogelijkheden, en weatronic componenten, en ergonomy behoorlijk vriendelijker, naar het scheen)
Deze ook besteld, wederom gevraagd hoe het zit met terug sturen, bla bla, dus ook gewoon op de sim gehad... De achterkant heeft geen rubber, maar hij ligt me lekkerder in de hand, en "stickt" me 100% beter dan de dx8. En wat moet ik met een zender??? juist besturen!
En dat deed de mx16 hott beter dan de dx8. (en mijlen beter dan de oude mx16 megasoft op 35mhz) Dus gisteren de dx8 retour laten sturen. Dus me geld zou ik met een weekje of zo wel retour krijgen. Ik heb me aan alle voorwaarden gehouden..

Kost je even een investering 2 zenders, en 7,50 aan retour verzend..
Maar als je die van stef in je handen gehad hebt, ben je hier ook welkom om te voelen

Moeten toch even een side by side doen van DJI VS RCTIMER
Makkelijker is te gaan naar een shop waar ze beiden hebben liggen, maar niets tipt tegen een uurtje simmen, met beide zenders naast elkaar..
Edit, zie net dat de mx16 hott, aan de achterkant wel van plastick is, maar er wel van die ribels/textuur zitten, op diverse plekken waar je je handen hebt zeg maar...... Dat verklaart het andere gevoel , want deze zitten niet op de oude mx16 op 35mhz..