Nieuwe flightboard: DJI NAZA

Is een idee, boortje/ruimer van 8mm erdoor, klaar.. MAAR ik ga dat niet testen...
Ben compleet over op de graupner props! Das geen vergelijk tussen die 2.. Zelfs die SF props van lipoly.de ben ik klaar mee, terwijl dat goede , en niet dure props zijn tot 1kg, max 1,2kilo vliegklaar..

dan ga ik dat denk ik doen. moet eerste paar vluchtjes toch dji props gebruiken, en met rond is de kans stuk kleiner denk ik nu jij zo zegt dat het daardoor komt.

Rara waar is deze jongen voor:

img0681gp.jpg

Pfff, ben nu zover om de Naza aan te sluiten aan de PC. Op mijn laptop ziet ie niks. Op de laptop van mijn vrouw ziet ie wel een device maar laat domweg de driver niet installeren. Beiden Windows 7.. Grrrr... Geen idee wat nu te doen..

Drivers als Administrator instaleren.

Pfff, ben nu zover om de Naza aan te sluiten aan de PC. Op mijn laptop ziet ie niks. Op de laptop van mijn vrouw ziet ie wel een device maar laat domweg de driver niet installeren. Beiden Windows 7.. Grrrr... Geen idee wat nu te doen..

Ja, ik ken de procedure. Hij zegt dat de drivers niet compatible zijn met het stuurapparaat. Ik heb toch echt Windows 7 64 bit en installeer de 64 bit drivers. Of hij zegt dat zijn huidige driver al nieuwer is. Heb al tig keer de boel verwijderd uit apparaatbeheer en gereboot. Ook als administrator geprobeerd maar hij wil dus niet.

Ja, ik ken de procedure. Hij zegt dat de drivers niet compatible zijn met het stuurapparaat. Ik heb toch echt Windows 7 64 bit en installeer de 64 bit drivers. Of hij zegt dat zijn huidige driver al nieuwer is. Heb al tig keer de boel verwijderd uit apparaatbeheer en gereboot. Ook als administrator geprobeerd maar hij wil dus niet.

Hey Chow...

Fout die ik maakte was dat ik niet alle uitgepakte bestanden bij elkaar in 1 map zette. Toen ik dat gedaan had was het in orde...je leest daar snel overheen in de ( o zo onhandige) manual.
Succes...

PS: hou het topic "Multicopter meeting" in de gaten, het mooie weer komt er aan... :p

Laatste probleem. Alles in de software klopt. Dus throttle, aile en elev. Mode staat op atti. Alleen nu krijg ik de motoren nog niet aan de praat. Hij knipperd oranje 1 keer per seconde. Als ik arm knipperd hij snel 2 keer oranje per seconde maar motoren gaan niet draaien. Suggesties?

Volgens mij staan dan je sticks niet goed gecentreerd. Zie user manual / light description.
Sparking indications of orange led:
Before motors start:
- Single blink, all sticks (except throttle stick) return to center
- Double blinks, stick(s) (except throttle stick) not at center.

dat klopt met armen, want dan duw je ze uit center positie;) heb je wel goede csc uitgevoerd en niet een kanaal verkeerd om calibratie? welke esc's gebruik je?

Ok mensen. Hij werkt. Ik moet ook Stefan Stuntpiloot bedanken die op de achtergrond heeft geholpen. Jullie uiteraard ook bedankt voor de support. Alles draait nu en ook de goed kant op. Ik ga nu de boel dichtmaken en als de graupners er zijn de maiden doen :)

Back