Nieuwe flightboard: DJI NAZA

dat klopt met armen, want dan duw je ze uit center positie;)

Ja, dat snapt mijn neus ook. Maar nadat je de accu hebt aangesloten moet je hem even laten staan, zodat de Naza zich kan calibreren (groene led) Als je sticks dan niet gecentreerd staan (je trim staat bijvoorbeeld niet goed), krijg je de motoren dus niet gearmd. Ik heb het net even geprobeerd en had precies het effect wat Chow beschreef.

Rara waar is deze jongen voor:

img0681gp.jpg
compenseren voor "kleine mannelijke onderdelen"?;)

sjees hoe zwaar is dat blok?

Nou, m'n eerste zelfbouwquad is klaar. Maandag komen de Graupner props. Dus de maiden helaas niet het weekend. Tenzij ik de rctimer props er even op gooi..

img0466bp.jpg

@chow: die props van rctimer kun je prima gebruiken hoor.
Wel vervangen indien je er een keer de grond mee geraakt hebt, dan willen ze daarna nog wel eens breken.

@chow..
Die led module zou ik net andersom doen.. an de onderkant, ipv aan de boven kant...
Led naar de grond, past precies, en goed zichtbaar

Draden kun je ook mooi iets inkorten,en heel mooi wegwerken.. zal morgen dat laten zien in bouw verslag..
Kom er vandaag niet meer aan toe.. Morgen wil ik het frame doen, en overmorgen de eerste deel van de electronica, is de planning, maar goed zal wel wat langer duren, , haha

Wel heerlijk geragd,en getest.. Wat een gooi en smijt ding is dit zeg. Kan nog verdomde hard, enkel heb je wel wat meer "remweg" nodig, hahah En dat op att mode.. Dikke fun,,

Ik heb de rctimer props erop gegooid hoor. Kan ik morgen tenminste even testen. Doe ik de Graupners er maandag wel op.. Ik kan gewoon niet wachten..

img04711c.jpg

Draden kun je ook mooi iets inkorten,en heel mooi wegwerken.. zal morgen dat laten zien in bouw verslag..

Ik ben wire master :mrgreen: Ik weet dat het strakker kan maar vond het wel goed zo. Is eerste quad en wil gewoon vliegen. De bedrading zit wel veilig. Niks komt in de props en ik ga gewoon vliegen eerst. En dan vind ik vast wel een moment om lekker te finetunen qua looks enzo..

Gelijk heb je, ik ben ook wel precies tegen over, een dikke mierenn^&ker... Wat betreft bouwen... haha

Ziet er goed uit de quad...

Doet me wel weer denken dat Dji wel een hele korte oplossing heeft voor de prop montage.. Die liggen zowat plat met de motor...

Ik snap je wel hoor. Maar dat soort klusjes doe ik lekker in de winter als het geen vliegweer is. Heerlijk klooien. Ik ben echter zo verslaafd aan de MQX dat ik nu gewoon asap dit ding de lucht in wil hebben :mrgreen:

ook ik heb vanavond lekker gebouwd, stroom distro helemaal gesoldeerd, naza en ontvanger erop, armen en motoren vast geschroeft. morgen nog wat kabels wegbinden, motoren aansluiten, topplate en props uitboren en erop en met een beetje geluk morgen middag maiden;)

ziet er trouwens mooi uit stef!! ben heel benieuwd. welke regelaars komen er op je skyjib? en met wookong, leuk! heb zelf laatst een droidworx ad8 met wookong gebouwd;) en welke mount ga je eronder hangen?

ik heb er nu een aantal bij maar die gaan terug, komt 50A castle creations onder denk ik, even verder uitzoeken.

Er komt een AV200 PRO onder met 360 graden beugel en inklapbaar landingsgestel maar eerst maiden voordat dat er onder komt ( staat ook in backorder)

Voor de wookong M komt een M-link met waypoints

ok wij hebben inderdaad ook de av200 eronder, maar nog geen 360;) wat gebruik voor gimbal stabilisatie>?? en nog belangrijker, welke camera komt erop?

Ik snap je wel hoor. Maar dat soort klusjes doe ik lekker in de winter als het geen vliegweer is. Heerlijk klooien. Ik ben echter zo verslaafd aan de MQX dat ik nu gewoon asap dit ding de lucht in wil hebben :mrgreen:

Ow ja...heb je de NAZA met de M1,M2,M3 etc indicatie naar de voorzijde staan? Anders gaat je F450 heel raar 'maidenen'...
Dus als je witte 'booms' de voorzijde is, moet de NAZA met de M1, M2 etc indicatie die richting op wijzen...niet geheel onbelangrijk...was ook mijn beginnersfoutje....
Succes morgen!!

Back