M
MeX101
Guest
Nou.. Ik denk er anders over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
die lijken maar voor 75% op de realiteitmarvin zei:T gaat mij, en ik denk 75% van de DOELGROEP van deze serie kappen van ProtoForm, er om hoe de kap de wegligging beinvloed.![]()
Daarbij vind ik hem best mooi, en je ziet zo het verschil niet, maar ik kan je vertellen dat als je langs de baan staan en de autos komen voorbij geraced dan kun je echt het verschil wel zien tussen een Honda, Mazda, Dodge of whatever..
cooper zei:http://www.bb-hardware.com/modules/news/article.php?storyid=1299
ik vond dit bij RC junkies, maar mijn vraag nu... is dit niet gewoon de GM genius met software van peak? net zoals die orion regelaar die we al eens hebben zien langs komen.
Richard Weatherley has sold T.Tech racing to Lewis Dickinson of Xtreme-RC. The sale was completed on January 28th 2007.
This brings to a close a great piece of R/C history, and opens the door to a bright new future for the Predator which will be continually developed and updated, and from what I have heard so far things are looking good!