Nieuwtjes

Beuuuh.. weer zo'n suffe kap..
Wanneer komen ze nou met iets niews?

T gaat mij, en ik denk 75% van de DOELGROEP van deze serie kappen van ProtoForm, er om hoe de kap de wegligging beinvloed. :)

Daarbij vind ik hem best mooi, en je ziet zo het verschil niet, maar ik kan je vertellen dat als je langs de baan staan en de autos komen voorbij geraced dan kun je echt het verschil wel zien tussen een Honda, Mazda, Dodge of whatever..

marvin zei:
T gaat mij, en ik denk 75% van de DOELGROEP van deze serie kappen van ProtoForm, er om hoe de kap de wegligging beinvloed. :)

Daarbij vind ik hem best mooi, en je ziet zo het verschil niet, maar ik kan je vertellen dat als je langs de baan staan en de autos komen voorbij geraced dan kun je echt het verschil wel zien tussen een Honda, Mazda, Dodge of whatever..
die lijken maar voor 75% op de realiteit ;)
het gaat idd om de werking van de body's. tegenwoordig spuiten we onze bodies in allemaal leuke kleuren, maar als we het zo echt mogelijk wilde maken dan hadden we allemaal saaie kleurtjes gehad nietwaar? en weinig tot geen aerodynamica.. ga maar eens zonder spoiler op een circuit rijden.. geheid dat hij uitbreekt.

de Vantage 07 Modified motor is uit.
3042archive.jpg

verkrijgbaar in de volgende wikkelingen
PEK76000 Vantage 07 5x1
PEK76001 Vantage 07 6x1
PEK76002 Vantage 07 7x1
PEK76003 Vantage 07 8x1
PEK76004 Vantage 07 9x1
PEK76005 Vantage 07 9x2
PEK76006 Vantage 07 10x1
PEK76007 Vantage 07 10x2 WC Replica
PEK76008 Vantage 07 11x1
PEK76009 Vantage 07 12x1
PEK76010 Vantage 07 13x1

cooper zei:
http://www.bb-hardware.com/modules/news/article.php?storyid=1299
ik vond dit bij RC junkies, maar mijn vraag nu... is dit niet gewoon de GM genius met software van peak? net zoals die orion regelaar die we al eens hebben zien langs komen.

ja
gerucht is dat orion/peak een berg stickerloze regelaars heeft gekocht van gm

Ik vind hem niet verkeerd als ik er zo naar kijk.

Nu nog minder schroeven los halen om een diff of spur te wisselen :) Lijkt me wel praktisch. Ook veel belangrijke onderdelen (Draagarmen, diff's, Hubs, C-Hubs, snaren, pulleys en nog wat van die dingen die slijten) die het zelfde zijn als op de Mi2. ook voorbereid op de Lipopacks.

mi3_side_1000.jpg

Zitten veel mooie details in de auto,
stuurinrichting vind ik wel vrij ingewikkeld en kwetsbaar.

mi3_servo_1000.jpg

Denk dat het wel meevalt qua afvijlen. Alleen dat middelste moet je wat afvijlen en misschien een klein beetje aan de zijkanten om de cellen mooi te laten passen. Bij andere chassis zit het vaak niet in het midden maar aan de buitenkant.

Bij een T2 bijvoorbeeld moet je de hele rand afvijlen om de cellen in de slots te laten vallen. Dus val wel mee denk ik, je zal niet meer moeten doen als bij een ander chassis. De gaten tussen de cellen is nu misschien wel makkelijker met tape voor als je maar 5 of 4 cellen rijd... De tijd zal het leren.

Bijvoorbeeld Asso TC4 FT:
31136.jpg

Door een beetje een vernauwing in het midden te maken, krijg je wel meer luchtstroming rond je accu, dat zou weer positief kunnen zijn voor de koeling van je pack.

@pasqual, die gaten tussen de accuslots zijn juist voor de tape zodat je 4.5.6 cellen kan vasttapen , en je kan bepalen als je met minder dan 6 rijd welke kant je ze vasttaped.. erg goed bedacht.

Richard Weatherley has sold T.Tech racing to Lewis Dickinson of Xtreme-RC. The sale was completed on January 28th 2007.

This brings to a close a great piece of R/C history, and opens the door to a bright new future for the Predator which will be continually developed and updated, and from what I have heard so far things are looking good!

Heb vandaag iets opgevangen van de Ta05-TRF kit die te bezichten zou zijn op de Beurs in Duitsland a.s. weekend.

Back