Nieuwtjes

Idd, en ik heb er geen problemen mee :D :D
Die Kyosho is wel prachtig, en van de Lazer ZX5 komt er ook een RTR-variant. Waarom maakt Tamiya trouwens niet zo'n el cheapo brushlesset? Het zou bv. de Tamiya Cup al veel goedkoper maken...RTR ZX5

TTech, de fabrikant van de pedator is overgeomen door Extreme Rc op 28 januari en wat lees ik nu al:

Coming Soon: X11

Nu al weer een nieuwe??

flamme zei:
mss oud nieuws maar juist gezien dat nosram uitkomt met goedkopere reeks brushless motoren en regelaars
motoren vergelijkbaar met 17 tot 27 turns :lol:
http://www.nosram.com/index.asp :lol:

Nu kan je kiezen... of je wilt een blauwe LRP, of een rode Nosram. Behalve de kleur zijn motoren en regelaars identiek...

maar hebben dan ook geen 'lifetime' warranty... al zegt bij LRP ook niet altijd alles...

NO5E2035.jpg

cf_12_on_road_02.jpg

:D

een van de redenen waarom ik busjes aan mijn accu's heb en niet de draden eraan soldeer. Als het misgaat, kan ik de accu lostrekken...

Zullen we ook alle foto's plaatsen van ALLE auto's waarin de regelaars wel heel blijven? Ik denk niet dat de server dat trekt namelijk... Alles kan stuk en het is het aloude garage verhaal. Een slechte ervaring wordt meteen overal doorgeleuterd maar de goede blijven uit...

Roger zei:
een van de redenen waarom ik busjes aan mijn accu's heb en niet de draden eraan soldeer. Als het misgaat, kan ik de accu lostrekken...

Als je rook ziet ben je toch al te laat en is het waarschijnlijk toch al kapot.
Ze denk ik er altijd maar over.

Rob Janssen zei:
Roger zei:

Als je rook ziet ben je toch al te laat en is het waarschijnlijk toch al kapot.
Ze denk ik er altijd maar over.

Dat is zeker zo, maar om te voorkomen dat de rest van je auto afbrand....

Ja Roger, dat denk jij, dat denk ik, maar iemand die gesponserd word maakt het dus kennelijk niets uit zoals je merkt. Of zou dat niet voor alle gesponserde rijders opgaan ?

Back