Nieuwtjes

Kan toch niet zo zijn dat alle decoders nieuwe software moeten hebben omdat er een cijfertje bijkomt? De foto's die Robert liet zien eerder in dit topic hadden het 'normalé' aantal cijfertjes.....

Sterker nog, de dag dat Robert ermee heeft gereden had hij zowel de oude als de nieuwe PT in zijn auto en beide PT's werden gewoon geteld. De nieuwe PT doet het dus gewoon op het huidige telsysteem. Het telsysteem wat gebruikt werd op de MACH indoor die dag is ook al meerdere jaren (iig was dit het derde seizoen) in gebruik dus het lijkt me geen probleem worden...

Correct ...... kans is aanwezig (Ik gebruik geen lapsfree :)) dat dit niet meer werkt met 8 cijferige pt's. Heb eerder oa met RCM testen gedaan voor Chip-X transponders deze zijn ook 8 cijferig (nou meen ik 4 letters 4 cijfers maar niet 100% zeker meer) en RCM had er toen problemen mee. Inmiddels is duidelijk dat RCM nu voorbereid is op 8 cijfers dus dat is geen enkel probleem.

De nieuwe transponder han buiten ronden tijden ook de tempratuur door geven.
Ook de baantempratuur kan gemeten worden maar dan moet je dat met een lus in de baan doen.
Wat ik begreep een 2de lus fia een appart apparaat wat de tempratuur gegevens van de lus en van de transponders online op een andere site zet.
Ook kun je straks meerdere transponders bestellen met hetzelfde nummer.

Krijg hem binnen kort.
Kan mijn oude eindelijk gefikst worden.

mijne is al geregeld. :D
De eerste batch gaat 55 euro kosten, devolgende serie daarna 75 euro.

De eerste serie is goedkoper omdat als er problemen in zetten, ze die er bij de 2de serie niet meer hebben in zitten. ALs je dus een regelaar van de eerste serie hebt, dan ben je dus een beetje een test rijder voor AMB.

In Mol word er misschien komende wedstrijd tevens met een 2de lus getest om de tempratuur van de transponder te registreeren. Deze gegevens komen dan online. Ook word dan de baantempratuur gemeten.

Back