Nieuwtjes

Robert K zei:
Is gemaakt van FRP een soort glasfiber. DAt spul is een stuk inder stijf dan Carbon, ik vraag mij af hoe ze dat willen gaan uitvoeren met het "flex-systeem" zoals de T2 heeft. Het is ook een stuk zwaarder. Opzich een leuke auto om in te stappen in het wedstrijd rijden.

Groet Robert

FRP = Fiber Reinforced Plastic => Met vezels versterkt kunststof

Specs
Part # and Price Mamba Max ESC ONLY:
MMB-MAX $159.00
4600 Package
MMBMAX-CMS4600 $249.99

5700 Package
MMBMAX-CMS5700 $249.99

7700 Package
MMBMAX-CMS7700 $249.99

Cells 6-12 NiCad/NiMH
Continuous 100 amps

:arrow: :arrow: 12 x 1,2 v x 100 amp = 1440 watt :? 8) 8) 8) :!: :!:

Resistance 0.0003 ohms
Brake Proportional
Reversible Yes - with lockout
Low Voltage
Cut-off Programmable
Size ESC overall:
1.9 x 1.3 x 1.2"
Motor:
1.4" dia. x 1.7"

Weight
(w/wires) ESC:
2.5 oz (70.9 g)
Motor
7.0 oz (198.4g)

hahhahahaaa en die prijs is best wel aardig vergeleken met de novak en lrp`ss

Zo hé, das inderdaad niet duur!! Doen ze goed daar bij X-ray! Als ze echt 150 euro gaan kosten kan hij nog welleens heel populair gaan worden denk ik!

Tamiya heeft ook heel erg goed gescoord met de TA05, een goede auto voor 150 euro, en als de T2R echt aan 150-160 wordt gelanceerd (en hij is echt wel beter dan de TA05) dan zou deze wel eens een bestseller kunnen worden. Hij staat in ieder geval op mijn verlanglijstje!

Geen idee of dit al gezegt is omdat ik 2 weken aan de spaanse kust zat maar : Andy Moore wereld kampioen !!!!!!!!!, met mijn favo auto de hb cyclone !!!!

Zou maar niet hopen op een prijs van 150 euro voor een T2 als je hem in NL wilt kopen. Denk dat ie eerder rond de prijs van de oude T1r komt te zitten. Dus zo'n 250 euro.

Maar dan blijft het denk ik nog steeds veel waar voor je geld.

Pasqual zei:
Zou maar niet hopen op een prijs van 150 euro voor een T2 als je hem in NL wilt kopen. Denk dat ie eerder rond de prijs van de oude T1r komt te zitten. Dus zo'n 250 euro.

Maar dan blijft het denk ik nog steeds veel waar voor je geld.
als hij verwacht word voor 200 dollar en hij zou hier 250 euro kosten bestel je hem tog gewoon via internet?

Victor zei:
Nieuwe Spintec Batman V2...
:( .

Edit:
8O serieus, een tweede versie betekent meestal dat het beter kan ten opzichte van de eerste..., kan je je ouwe nog inwisselen... oh crap :evil:

een goedkopere versie maken van de t2 vind ik onzin, een beginner gaat zoiets toch niet kopen... no use... ik kan al zo moeilijk keuzes maken :wink:

Florian, er zijn ook nog beginnende wedstrijd rijders. Rijders die het rijden op een parkeerplaats met hun geodkope wegracer zat zijn. Ze willen ook leren afstellen en mee gaan doen aan wedstrijden. Dan is de T2R een top uitkomst, goed en goedkoop. Een beetje het idee van een MI2 FRP. Daarmee ben ik ook begonnen met wedstrijd rijden. Als je net begint met wedstrijden boeidt het gewicht je toch niets (ok meestal dan :mrgreen: )
Kortom, de T2R is zeker wel een mooie uitkomst. Maar als jij met een FK'05 rijdt, is het voor jou een stapje terug om naar een T2R te gaan. Jij zult er waarschijnlijk niet op vooruit danwel achteruit gaan. Kortom lekker gewone T2 kopen :wink:

Groet Robert

Robert K zei:
Florian, er zijn ook nog beginnende wedstrijd rijders. Rijders die het rijden op een parkeerplaats met hun geodkope wegracer zat zijn. Ze willen ook leren afstellen en mee gaan doen aan wedstrijden. Dan is de T2R een top uitkomst, goed en goedkoop. Een beetje het idee van een MI2 FRP. Daarmee ben ik ook begonnen met wedstrijd rijden. Als je net begint met wedstrijden boeidt het gewicht je toch niets (ok meestal dan :mrgreen: )
Kortom, de T2R is zeker wel een mooie uitkomst. Maar als jij met een FK'05 rijdt, is het voor jou een stapje terug om naar een T2R te gaan. Jij zult er waarschijnlijk niet op vooruit danwel achteruit gaan. Kortom lekker gewone T2 kopen :wink:

Groet Robert
zo ook tegen beginners.. koop gewoon een t2 dan ben je van het gezeik af dat je niet een al te goeie heb gekocht af :mrgreen: ... alle mensen met ongeduld koop de t2, alle beginners met geduld koop de T2r.. zo goed> :wink:

Mijns inziens is de Ta 05 op dit moment de beste auto om serieus te beginnen met wedstrijden rijden. Zodra de T2R er is, is dat een concurrent voor de Ta 05, en ik ben bang dat ie beter zal zijn dan de Tamiya. Waarom? Omdat het een Xray is :P

TT-01 rcdriver zei:
een goedkopere versie maken van de t2 vind ik onzin, een beginner gaat zoiets toch niet kopen... no use... ik kan al zo moeilijk keuzes maken :wink:

Ik denk dat jij te hoog met je hoofd in de wolken leeft, de instapprijs om een beetje competitief te wezen met wedstrijden is nu te hoog, of je beginnermodel redt het niet, ik zie dus net als Robert wel potentie.

250euro is net een beetje aan de hoge kant, voor 150euro wordt het interessant voor rijders die inmiddels de ontgoocheling van bv de Mission of de Tamiya’s zat zijn geworden. Voor het bedrag 150euro is deze auto niet aan te slepen, en worden ze gewoonweg een plaag op elk circuit. Ik heb al genoeg rijders gesproken die de duurdere broer hebben, en de investering van ongv 425euro er niet uit vinden komen omdat er zoveel instellingen op zitten, waardoor ze door de bomen het bos niet meer zien, en daardoor langzamere of gelijke rondetijden rijden dan met hun vroegere “beginnerauto”. Een topauto is prachtig maar je moet er wel mee omkunnen gaan, mogelijk dat de T2R het gat kan opvullen, ik denk zeker dat er op het ogenblik er een goede markt voor is, op voorwaarde van een lage aanschafprijs.

drift-junkie zei:
TT-01 rcdriver zei:

Ik denk dat jij te hoog met je hoofd in de wolken leeft, de instapprijs om een beetje competitief te wezen met wedstrijden is nu te hoog, of je beginnermodel redt het niet, ik zie dus net als Robert wel potentie.

250euro is net een beetje aan de hoge kant, voor 150euro wordt het interessant voor rijders die inmiddels de ontgoocheling van bv de Mission of de Tamiya’s zat zijn geworden. Voor het bedrag 150euro is deze auto niet aan te slepen, en worden ze gewoonweg een plaag op elk circuit. Ik heb al genoeg rijders gesproken die de duurdere broer hebben, en de investering van ongv 425euro er niet uit vinden komen omdat er zoveel instellingen op zitten, waardoor ze door de bomen het bos niet meer zien, en daardoor langzamere of gelijke rondetijden rijden dan met hun vroegere “beginnerauto”. Een topauto is prachtig maar je moet er wel mee omkunnen gaan, mogelijk dat de T2R het gat kan opvullen, ik denk zeker dat er op het ogenblik er een goede markt voor is, op voorwaarde van een lage aanschafprijs.
:roll: daar heb je een punt.

Absoluut kan me er ook in vinden wat ie zegt ja.
Ik wil ook beginnen met wedstrijd rijden volgend jaar.Dus ik denk ook dat er een x-ray t2r gaat komen :)
Maar iemand enig idee of hij ergens al te bestellen is of waneer hij werkelijk te bestellen is :roll:

Leuk dat iederen bedragen noemt van 150 eur. omdat hij 199,- dollar gaat kosten.
Houdt er alleen rekening mee dat de auto uit europa komt en dus gewoon 200 eur gaat kosten ipv. 150.

Of net als de oude T1r rond de 250 euro gaat kosten........

Of je moet hem uit Buitenland halen voor minder. Want wat zijn nu daadwerkelijk de verschillen tussen de huidige T2r en de T2? Dat er zo'n prijs verschil kan ontstaan als er in de tekst staat.

- Carbon upperdeck
- Carbon bodemplaat
- Carbon shocktowers
- Carbon layshaft brace
- Multi diff voor en kogeldiff met alu outputs in T2. In de T2r een plastic kogeldiff voor en achter?

Zijn volgens mij niet super veel verschillen of wel? Is die T2 dan zo duur of wordt die T2r zo goedkoop? Maar denk dat men gewoon moet afwachten tot ie daadwerkelijk uit gaat komen en dan kijken wat ie gaat kosten.

Back