TT-01 rcdriver zei:
een goedkopere versie maken van de t2 vind ik onzin, een beginner gaat zoiets toch niet kopen... no use... ik kan al zo moeilijk keuzes maken :wink:
Ik denk dat jij te hoog met je hoofd in de wolken leeft, de instapprijs om een beetje competitief te wezen met wedstrijden is nu te hoog, of je beginnermodel redt het niet, ik zie dus net als Robert wel potentie.
250euro is net een beetje aan de hoge kant, voor 150euro wordt het interessant voor rijders die inmiddels de ontgoocheling van bv de Mission of de Tamiya’s zat zijn geworden. Voor het bedrag 150euro is deze auto niet aan te slepen, en worden ze gewoonweg een plaag op elk circuit. Ik heb al genoeg rijders gesproken die de duurdere broer hebben, en de investering van ongv 425euro er niet uit vinden komen omdat er zoveel instellingen op zitten, waardoor ze door de bomen het bos niet meer zien, en daardoor langzamere of gelijke rondetijden rijden dan met hun vroegere “beginnerauto”. Een topauto is prachtig maar je moet er wel mee omkunnen gaan, mogelijk dat de T2R het gat kan opvullen, ik denk zeker dat er op het ogenblik er een goede markt voor is, op voorwaarde van een lage aanschafprijs.