Misschien ook wel zo handig om te vermelden wat byzonder is aan deze want je koopt dergelijke dingen per 100 in een dozijn
Staat er toch op?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ook wel zo handig om te vermelden wat byzonder is aan deze want je koopt dergelijke dingen per 100 in een dozijn
![]()
binnenkort verkrijgbaar
Dit is ook om de cellen te "equalizen" nadat je de cellen hebt ontladen op een Team Wave, CTX-D oid.......
Deze van MM is waarschijnlijk zo ingesteld dat de "gevoelige" cellen van vandaag de dag niet geschaad worden.......
misschien wel ...
maar dit is toch wel echt iets nieuws: een ontlaadbordje voor stickpacks:
![]()
(Bron:RedRC)
Echt een leuk ding voor die stickpacks,
er mist neem ik aan nog een schroefje?
( bij de eerste min)
De 1e min mist niks.. er zit een stekker aan die de 1e plus en min voor hun rekening nemen..
Nu nog meer laders die per cell kunnen laden! Waarom geen lader die de lipo balancer kan gebruiken voor een nicad..
Ik denk dat Spintec daar wel een dik vet patent op heeft aangevraagd...
JK.
gaat dat nu mode worden om een vraag 5 keer te beantwoorden?
lol, in your face, JeroenHet wordt net zo modieus als het steeds meer en meer geven van onzinnige replies op berichten... 8-O
jep dat is ook de bedoeling van dat ding.
je doorboort aan de zijkanten het folie van zo'n pak.
Ik hoop dat dit cynisch bedoelt was?
grappig dat je een cel door hem halverwege lek te prikken kan ontladen ipv contact te maken met de kopzijdes
ga ik ook doen. gewoon schroevendraaier door me cel heen en ontalden maar![]()