Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf Berto welk servootje is dit ?? Ga ik toch eens over wieldeuren na denken in de Big B Doll misschien ?!!Terwijl het stabilo aan de romp en de stuurvlakken liggen te drogen ben ik weer even verder gegaan met het uitvogelen van de servo`s voor de bediening van de wieldeuren.
Als ik de servo hier plaats valt ie precies vrij van het wiel als deze ingetrokken is, nu de juiste afstanden even uitvogelen:
![]()
Ha ha ha, hoe vaak ik wel niet een "reepje" kont er af heb moeten halen omdat het nét niet mooi zat....zijn de pilootjes me niet dankbaar voor!En hij past ook prima, hoef hem zelfs niet te ontkonten![]()
Precies wat ik al in je andere topic aangaf, toch gaan verhuizen en voor een groter bouwhok zorgen ;-)Net na de verhuizing had ik m`n mooi geglaste stabilo over midden gebroken
Romp stond net in de verkeerde hoek op z`n neus in m`n bouwhok, draai me om en KRAK.
Het middendeel dus ook maar uit de romp gesneden:
![]()
Nu lijkt het erop dat 'de buurman' exact zo`n kissie op de kop gaat tikken om achter mij aan te jagen, dus blijkbaar wordt ik nog meer aan het werk gezet.
Dus maar begonnen met het stabilo te repareren:
![]()
Knutselen tijdens het tandenpoetsen...?![]()