Op een 3 mm plaat multiplex is de accupack makkelijk eruit te halen voor laden en ze zitten stevig op hun plek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na de airtrapp zit de pomp en die laat metaaldeeltjes los tijdens draaien.Filter? Waar en waarom? Een goede hoppertank filtert ook. filters gebruik ik al jaren niet meer, geven alleen maar problemen.
heb alle leidingen vervangen en met wat ruimere bochten gelegd Filter was nagenoeg schoon met een beetje pluizig iets erin.Alleen een minitrap zo te zien.
toch even goed je brandstofsysteem nalopen Hans, is de minitrap nog wel volledig vol na de flame out?
deduction my friend Daar had ik nog niet aan gedacht Ga ik zeker ffff chhhn!!Was het wel een flameout? Misschien geschakelde shut-down vanwege idle en cut-off digitaal té dicht bij elkaar. Zou ook verklaren waarom je niet in de log kan? Kijken of je de zender opnieuw in kan leren, desnoods bij wijze van test de cut-off terug op trim zetten.
Klopt maar in de praktijk heb ik dat nog niet zien gebeuren. Xicoy heeft juist een filter VOOR de pomp om deze te beschermenNa de airtrapp zit de pomp en die laat metaaldeeltjes los tijdens draaien.
Dan ga ik denk niet alsnog die KT filter erin proppen, er is toch al zo weinig ruimte. Zeker als ik die verticaal zou zetten wordt de leiding een stuk langer.Heb zelf trouwens op mijn Meteor ook geen filters na de pompen.
Snap alleen dat schakelaar/trim standen verhaal even niet, heb zelf alles op een schakelaar zitten.
Ik ga eens kijken hoe ik het in mijn Meteor heb ingesteld, volgens jij heb ik het anders ingeregeld.
Maar mooi als het nu zo opgelost is.