Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Sitact heb ik mindere ervaring mee. Ondersteunde geen 3.3v signalen (moderne ontvangers) en was niet programmeerbaar. En groter en duurder dan optotronix.

Het anti-collision light op het kielvlak zit:
f15c367.JPG

Was nog een heel gevecht en moet wel weer wat repareren, maar okee, dat was 1.
En wie 1 zegt..........

Komt vast goed, heb nog 2k verf staan dus kan het zo weer bij werken :-)

Zo, de 2de ging in 1 keer goed.
Daar heb ik alleen heel lang lopen klooien voordat ik de draadjes er door heen had.

Maar het zit, dit waren de moeilijkste, vleugels moet makkelijker gaan.

f15c368.JPG

Morgen verder met de vleugels :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de rode knipper en niet knipper eens naast elkaar gehouden en het ontloopt elkaar niet veel.

De niet knipperraar is iets feller, maar als ik de gewone rode naast de witte hou dan zie je ook hetzelfde verschil als nu.

Rood geeft toch anders licht dan wit dus laat het lekker zo :yes:

Denk dat zo`n witte ook wel leuk genoeg is voor een landing & taxi light, fel genoeg om op te vallen denk ik.

En anders kan er altijd nog ene iets fellere op als ik echt licht wil hebben.

Prutsen zo is ook leuk :yes:

Wel leuk, moet alleen uitkijken dat ik van het weekend op het werk niets meer te doen heb :rolling:

Momenteel een bende in het kantoor van de baas maar de nav en anti-collision lights zitten allemaal en werken.

Nu nog even naar het neuslichtje rommelen.

Ziet er nu al gaaf uit en dat voor die 10 euro.

Grt,
Berto.

Kleed al gelijk leuk aan die verlichting Berto, krijg er ook zin in om het er in te zetten.....:D

Zóóó superfel hoeven ze schaal niet te zijn hoor, de echte wordt je ook niet bepaald blind van ha ha ha. Kijk maar eens naar het filmpje hieronder, alleen de landingslampen zijn behoorlijk fel:

Grtz,
Gerald

Back