Pre-order "Tiny whoop" banggood

Heb die net binnengekregen, wacht nu nog op mijn Beecore anders moet ik di stekkertjes er weer aan solderen, was vergeten 2 sets te bestellen.

De JJRC H36 is exact dezelfde quadcopter, alleen in het blauw. Dus wil je een 3e kleur erbij, dan is dat mogelijk. Zender is hetzelfde, accu. Je kan ook gewoon de H36 vliegen met de Eachine E010 zender.

4e kleur bedoel je, JJRC H36 is er in blauw 'n grijs.

Kun je mooi met een paar ergens indoor wedstrijd vliegen.

Edit, en ik had je naam nieteens gelezen voor ik dat typte hahaha

Klopt, H36 is er ook in het grijs. Vliegen is voor mij begonnen met 3ch infrarood coax helis, Syma S107, enz. Vandaar de naam. En met het herfstweer is het erg praktisch om wat te hebben voor binnen vliegen. Deze mini quads zijn daar perfect voor.

Zojuist een heel klein cameraatje gekocht voor de E010 china whoop
http://www.tmart.com/sl/581cc158b11ce
p2.jpg

Ze zeggen 3.1 gram maar dat is zonder antenne,.. leuk als je dat ding verknalt om te proberen.,.
Wel een voordeel is dat hij iets lichter is dan de versie met cloverleaf die op de QX90 gebruikt wordt, helaas vekoopt banggood niet de versie met deze antenne. Bereik lijkt me geen probleem aangezien er niet zo'n top RX in de E010 zit.

Edit: je krijgt er ook nog 2 reserve antennes bij zie ik net dus als je reeds een camera hebt met cloverleaf kun je hem ombouwen en gewicht besparen.

Dit ding gooit roet in het eten van de tiny whoop fanaten, of een openbaring. 8.5mm motoren met de 4 bladed props. Perfect!!!

Bijlagen

• image.png
    image.png
    473,4 KB · Weergaven: 202
ik heb een eachine tx01 camera op mijn e010 zitten en voel dat het toch niet zo krachtig is als ik wil. Heb ook wat batterijen besteld met extra punch, hopelijk helpt dit al wat.
Nu ben ik aan het denken om nieuwe motors te plaatsen van Micromotorwarehouse (de faster of insane) ofwel te wachten op een frame die 8mm motors kan monteren.
iemand al ervaring met deze motors?

grts

Het scheelt al een hoop als je 2 van de 4 bladen eraf haalt. Vooral in de bochten dipt het dan minder naar beneden. 8mm motoren zijn fantastisch. Heb de chaoli 8mm van banggood op een zelfbouw qx90 model, ze zeer sterk. Echter ben ik gebonden aan de 2-blade 40mm props vanwege de grote van de quad. Met de 4-blades van eachine moet het helemaal een feest zijn

Echt een leuk ding.
En kost geen ene drol.
Wel jammer van die knake zender die erbij zit en waarmee het vliegt, want anders had ik er echt een paar besteld.
Hou het toch liever bij miene Spektrum DX9 waarmee ik alles vlieg.
Vr Gr

Met een paar verlengstukjes op de sticks vliegt het een stuk beter, niet zoals de Trix met m'n DX8. Ik heb toch maar weer geklikt, losse motoren kosten toch ook gauw €8,50.

Back