Pre-order "Tiny whoop" banggood

De verlenging gaat niet het stick gevoel van je eigen zender halen, maar het vliegt relaxter dan zonder de verlenging. Zo kan de visite het ook eens proberen zonder je Whoop/Trix te verkrachten.

Die verlengde sticks werken prima, heb ze er bij mij ook op zitten.

De controller is uiteraard niet perfect, maar werkt stukken beter dan de meeste mensen denken.
(en ik ben wel wat gewend met de gimbals van mijn Aurora 9, zijn niet voor niets erg moeilijk aan te komen)

Lol, nu ook een wesp met angel antenne

http://www.gearbest.com/multi-rotor-parts/pp_447179.html?lkid=10209346

20161108173908_42773.jpg

Ik heb sinds kort de eachine ex105, maar valt me nog redelijk tegen...
Ik haal met een 600mah batterij net 3 minuten, en kom pas op 70% gas de lucht in.
Parrot propellors erop gezet, wat het wel verbeterde, maar valt nogsteeds niet echt mee. Quad weegt met batterij 58 gram dus dat is het volgens mij ook niet (of toch wel?)

Alle waardes zijn volgens mij goed ingesteld. Nieuw model aangemaakt en voor de rest alle waardes van cleanflight gehouden...

Walkera props er op scheelt enorm

Ik heb er nu parrot propellors op zitten. Dit zijn 65mm BN props, dus die hebben veel meer thrust dan de standaard 55mm props. Ook in thrust-test komen deze er het beste uit, echter mis ik nogsteeds de echte punch.

AndyRC had een filmje met de qx95. 2gram lichter, zelfde props, zelfde electronica, maar die leek bijna op een 3s brushless model....
Ik zal betaflight eens proberen, en kijken of dat beter vliegt.

(Ps. Sorry vokr de lichte kaap... hier zit de meeste kennis mbt micros ;))

Ik vlieg met cleanflight maar ik snap dat hij hierboven maar 3 minuten haalt dat komt door de veel te grote props dat vraagt te veel Ampère en dat kunnen de stock lipo.s niet aan daarom gebruik ik de grafine die doen 60 c en voor dat punch probleem moet je de pwm rate aanpassen in de cli

Laatst bewerkt:
Ik heb de QX90 met deze accu's. Vliegt leuk en de de 5 minuten haal ik er zeker mee.
Ik vlieg met Cleanflight. Las wel laatst het met Baseflight beter vliegt maar heb dat nog niet zelf getest.

Ik vlieg met cleanflight maar ik snap dat hij hierboven maar 3 minuten haalt dat komt door de veel te grote props dat vraagt te veel Ampère en dat kunnen de stock lipo.s niet aan daarom gebruik ik de grafine die doen 60 c en voor dat punch probleem moet je de pwm rate aanpassen in de cli

de standaard accu's kunnen 25c leveren. 0.6x25 is 15 ampere. als dat niet genoeg is voor een micro :p
maarja, ik heb de standaard props erop gezet, en kom uit op een vliegtijd van 3 minuut 30, wat ik nou ook niet spectaculair vind.
de quad komt al pre-configed uit de fabriek, maar had het voor de zekerheid toch aangepast (set_pwm_rate = 3200 toch?). echter geeft dit ook geen verbetering...

ik hoorde iemand nog zeggen dat er een grotere connector op moet, en laat ik nou net een hele zak JST-connectors hebben liggen.
de enige mogelijkheid naast de connector zal dan de FC/FS zijn....

Back