Pre-order "Tiny whoop" banggood

031c15deb2152c9823597881f057db56.jpg

Net even betaflight geflashed, gezien die een brushed modus heeft. Geen verandering kwa thrust, dus ik denk dat het daar niet aan ligt.

Wel kwam er daarna een heel naar geluid uit de quad zodra de motoren begonnen te draaien. Ik zal morgen kijken of het uit de fc komt of de motoren. Als alles goed werkt denk ik dat ik het er maar bij laat... zo valt er ook genoeg plezier aan te beleven :p

Wie heeft er ervaring met de beecore f3 evo op een eachine e010 en inductrix .
Ik wil er namelijk een aanschaffen in combinatie met mij devo 10 met deviation .

gr Wim

Dat zou kunnen maar kun je hem ook updaten met nieuwe protocol?
Dat kan bij die andere wel en daarvan is het bereik echt goed

Wie heeft er ervaring met de beecore f3 evo op een eachine e010 en inductrix .
Ik wil er namelijk een aanschaffen in combinatie met mij devo 10 met deviation .

gr Wim

Ik heb een review exemplaar, Zal de review ook hier op het forum plaatsen
https://www.dutch-rc.nl/review-eachine-beecore-f3-flightcontroller/

@slotracers-nl Je moet op de module even de TX en RX pads solderen en dan flashen naar 1.1.5 met een USBasp
Dan kun je hem in serial mode gebruiken en instellen via de zender.
Anders moet je alsnog een USBasp hebben om het protocol aan je rotary switch op de module toe te wijzen. Standaard zit de E010 hier niet in.

https://github.com/pascallanger/DIY-Multiprotocol-TX-Module/blob/master/README.md

Mocht je vragen hebben hoor ik het wel.

Intussen heb ik mijn 4 in 1 module ook binnen, maar ik heb een raar probleem. Wanneer ik de externe module aanzet, gaat de Taranis resetten en blijft dat doen. Dit alleen met een 3S lipo in mijn Taranis, wanneer ik mijn orginele 7,2V accu er in doe gaat het wel goed. Ik heb even met een regelbare voeding mijn Taranis gevoed en onder 8 volt werkt het wel.
Wanneer ik de Taranis opstart met 7 Volt en de spanning verhoog naar 11 volt blijft ook werken, tot ik hem weer uit en aan zet. :(
De module is versie 1.2 (weet niet welke firmware)
De Taranis is een Taranis plus met opentx219-b516f74-multi-2016-11-06-taranis-plus.bin

Iemand ook dit probleem, of een idee wat dit kan zijn?

Groeten Rien.

Dit ding in combinatie met beecore en 8520 motoren. Er moeten dan uiteraard wel grotere lipos in dan 200mah.

Of zal verhouding lipo, motoren, vliegtijd en gewicht niet zo heel veel opleveren?
Zijn er meningen over?

Bijlagen

• image.png
    image.png
    479,5 KB · Weergaven: 290
Back