prop advies Multiplex Microjet

gra·veur (de ~ (m.), ~s)
1 plaat-, zegel- of stempelsnijder => graveerder, plaatsnijder
2 kunstenaar die het graveren beoefent

Best wel. Een salaris waarmee ik redelijk kan doen wat ik wil met mijn hobby, een gratis dak boven mijn hoofd, en een SUVtje van de zaak. Meer hebje toch niet nodig? ;)

*Shaamteloze plug*
Ik kan frequentiebord knijpers graveren! Mail/PB me!

En nu weer ontopic. ;)

zoals jullie weten heb ik er ook eentje gekocht.
ik wil hem eerst vliegen met een sp400 en lipo 1500mah
voor het eerst gewoon te worden :wink:
zou dit een beetje vliegen denken jullie?
zwaartepunt zal wss niet goed uitkomen, alles proberen zo ver mogelijk naar voor te plaatsten, miss moet er dan wel lood van te pas komen :?

Et gooien is met een sp400 een stuk moeilijker, en daar zijn al veel MJtjes aan overleden. Pieter mag em opgooien, want ik doe et niet. :P Straks heb ik et gedaan.

Airbus.. gebruik een 400 7,2v gelijk al iets meer power.
en die 6/15 hoeft niet vol open hoor ;)

400 is inderdaad wat ik er van gelezen heb wat lastig opgooien.

Dat heb ik em ook al verteld, vlieg lekker efficient op half gas, dan heb je van een 1500 accu best lang plezier. ;) Maarja, als hij ook maar een klein beetje op mij lijkt, dan gaat dat kraantje na 2 rondjes uit trimmen al open tot t kraakt. :lol:

Tjah dan is het eigen schuld.. als je dan wel dat risico durft te nemen dan heb je aardig kans op schade inderdaad.. het is geen beginnerskistje!!!

Ik heb liever veel power bij de start. Dat ik bijvoorbeeld mijn corsair gewoon kan richten en loslaten vind ik de geweldigste start methode ooit. 8)

Bij zon sp400 microjetje moet ik terug denken aan mijn borstel picojetje.. bleurk.. nee bedankt. Daar heb ik me een sleutelbeen blessure aan gegooid, en nog zakt dat ding tot 10cm boven de grond voor et opgang komt.

Maargoed, kunnen we dit topic omdopen tot "Algemene Microjet topic", of zal ik even een nieuwe starten met wat wel en niet werkt, in de beginpost?

Ik zit namenlijk nog met de vraag "Prop torsie".
Ik heb gezien dat je voor de start best even onderkant van elevon rand gelijk kunt zetten met bovenkant trailing edge van de vleugel, maar is het mischien een idee om de rechter elevon nog 1mm hoger te zetten bij de start fase?

Dacht dat dat MJ project op de kast kwam te liggen maar jullie gaan hier al direct mee aan de slag? zou leuk zijn als de maidens dan gefilmd worden :)

Persoonlijk advies : maiden alleen als er nagenoeg geen wind staat.. windkracht 3-4 is niet leuk voor een MJ hij kan dan gewoon wegwaaien als je probeerd te landen.

Back