Nice, wat een mooie vleugel vorm is het toch! Ziet er allemaal geweldig mooi uit! Erg genieten, en ik gok dat je xnuet anders doet ;/)
Ik snap je opbouw niet helemaal ben ik bang. Bij romp deel verbind je enkel de delen met de stalen pen tussen de liggers toch? En de elastieken zouden ea dan bij elkaar houden?
Maar nu zie ik een stevige pen aan de voorkant uitsteken. Die zal in de romp fixeren en wil je dan met de achterste uitsparingen triplex plaatsen en er nylon schroeven door zetten voor bevestiging romp?
Prima oplossing lijkt me en in dat geval zou ik triplex lekker plaatsen, plank erop, dan extra triplex voor slijtvastheid bout plaatsen en daarna het gat boren. Onderkant is vlak dus daarmee kan je mooi uitrichten?
Ik kon et niet laten en ben nog wat verder gekomen:
Omdat et bij mij een geheel is kon et met een plankje. Helaas zie je nog het gesmeer van de epoxy. Ik vind dat maar rot spul

Liefst zou ik altijd uhu gebruiken, haha.
Ik heb nog een klein assortiment van vineer gekocht laatst. Es kijken of daar wat moois bij zit om het gesmeer te bedekken en een stevig stukje te hebben voor de stieken.
Ik blijf bij het originele ontwerp voor de bevestiging door de tip van Nico met wat ruigere landingen.zit er daarbij aan te denken om de cockpit te versimpelen, zodat de vleugel echt naar Vorden kan schieten. Zal esthetisch wat minder mooi zijn dan jou geweldige kapje, maar toch..
Ach ja, in het werk te bepalen ;-)
Groet Q