Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook kwam ik erachter dat het betalen bij de HK met een gewone bankpas niet kan of ik moet iets over het hoofd hebben gezien.
Dat klopt, maar je kan wel met je bankpas geld overmaken naar je PayPal rekening, en van daar af betalen. Dat doe ik althans. Enige nadeel is dat je een paar dagen moet wachten tot het geld van je bankrekening is bijgeschreven op je PayPal rekening. Of je moet een creditcard hebben, dan kan PayPal het geld direct vandaar af overmaken.
En heb je al op eBay gezocht naar een accu voor de Skyrunner?
Je kunt je bankrekening direkt koppelen aan Paypal. Dan kun je gewoon direkt betalen. Je moet alleen eenmalig op een code wachten om de koppeling tot stand te brengen.
Of een creditcard regelen. Je kunt in veel hotels trouwens bijna niet meer zonder.
Nee, nog niet. Ik ga het wel even checken maar als het echt een issue is dan wacht ik wel even totdat ie weer op voorraad is bij de modelbouwshop hier in de buurt. Dan heb ik er tenminste garantie op en als het echt te lang duurt dan vraag ik mijn vriendin wel of ik haar creditcard van de zaak even mag lenen lol.
Trouwens, wat is de beste lijm of verbindings methode tussen bv elevons en de rest van de vleugel? Tape of een speciaal soort lijm of zo? of moet het iets anders zijn aangezien het een bewegend deel ten opzichte van de horizontal stabilizer is.
Ik zie net dat een van die verbindingen wat zwakker wordt, met die chinese fabricage-methoden wordt er blijkbaar veel bezuinigd op lijm of andere dingen
Als ze nou eens wat minder op volume gingen concentreren en wat meer op kwaliteit, dan zijn een hoop mensen denk ik wel bereid om ietsje meer te betalen.
Ik mis het japanse spul uit de jaren 70,80 en 90 soms....
Ietsje duurder maar wel goede materialen.
Tja, creditcards, het heeft zeker zijn voordelen. Maar de rente die je betaalt is me echt te hoog en ook al gebruik je hem amper tot niet, je moet er toch een bepaald bedrag maandelijks voor betalen buiten de transacties om. En ik gun die banken echt geen stuiver extra
Rente valt mee als je gewoon niet rood staat
Nadeel is alleen dat als iemand je paypal gegevens heeft, ze niet alleen je PayPal account kunnen plunderen, maar ook je bankrekening... QUOTE]
Ik had ook onze bankrek gekoppeld aan paypal.
Na dit te hebben gelezen heb ik meerder berichten gevonden hoe mensen hun rekening zijn geplunderd zonder de bescherming te krijgen van Paypal maar juist werden aangezien voor dader. Juist wanneer je het bedrag terug laat boeken, kom je in de min, komt de deurwaarder langs en nog alles kwijt.
Mijn intenties waren om de koppeling van onze rekenin te verwijderen maar dit kon niet. Stond een betaling open en de betalingen die ik gedaan heb bij HK waren allang betaald.
Ik heb direct mijn paypal rekening beïndigd. Door de paypal rekening te stoppen worden alle betalingen geannuleerd.
Kreeg even een kleine hartverlamming hierdoor, temeer wij op marktplaats ook al te maken hebben gehad met iemand die ons lastig viel.
Beetje off-topic maar goed.
En dan in een georganiseerde aanval op de airstrip??
Mooie tanks zeg! Wil dat nog een beetje hooveren?
![]()
Ik zou best een tank willen hebben.. Eerlijk..