Ik bedenk me net dat ik dat ding al veel langer heb, sinds 2003 al of zo. Ik had hem al voordat ik 2 keer ben verhuisd en de laatste keer was in 2005.
Damn, i'm getting really old really fast.
Damn, i'm getting really old really fast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Al zou een 1:10 langer meegaan, heb je er ook meer plezier van? Op de plek waar ik nu met mijn micro rijdt, zou ik niet met mijn 1:10 kunnen rijden, dan is het 2 tellen vol gas, en dan al weer afremmen. Met de micro kun je gewoon een circuitje rijden, tussen de poten van de glijbaan door, dan onder de schommel, terug langs de "wipkippen" etc...
Klopt helemaal, misschien is de kwaliteit van die microwagentjes ook beter nu. De laatste micro die ik had gekocht is al een hele tijd geleden en na een paar keer rijden was er al iets kapot terwijl ik in het begin altijd heel voorzichtig ben met iets nieuws
Of dat probeer tenminste![]()
Hmmm, krijg bijna zin om er ook een te halen.
Al zal ik natuurlijk nooit zo met het ding rijden. Tis makkelijk om er ruw mee om te gaan als je werknemerkorting hebt en er nog 15 hebt liggen.
Wat is nou de uiteindelijke prijs van zo'n Losi, heren?
16 penlites? Holy hell.
Zit er ook een netvoeding-adapter bij? Moeten het perse alkalines zijn of kunnen het ook 2450 mAh NimH-tjes zijn b.v?
Ik wil zo min mogelijk nonrechargable batterijen in de winkel halen want het kan zoveel anders nu.
Dat is ook iets wat ik me laatst zat af te vragen. Maakt het nog uit of je een lader in een ander land haalt dan waar je woont en dus een ander voltage heeft? Mijn vriendin had een geweldige NimH lader voor AA en AAAtjes meegenomen uit de UK. Ik heb een UK naar EU converter-stekker maar is het ok als je die lader in de EU gebruikt?
Ik bedoel het voltage-verschil is geen issue met laden? Of is dat per lader afhankelijk?
Wat me opvalt is dat all onze RC schatjes en toebehoren veel goedkoper zijn in de US en UK.
U vraagt, wij draaien
Net mijn eerste rit, en het rijdt mede door de 4wd super! Rijden ermee is makkelijk en de 1ste indruk is echt goed.
Cool, gooi je straks even een rit door de derde dimensie op youtube?
Grappig, dat filmpje gaf de doorslag om er één aan te schaffenHet karretje is erg veelzijdig, zoals je ziet in het filmpje buiten dikke pret en binnen op mijn gladde vloer prima grip. En je kan er langzaam mee rijden.