kon er niet bij zijn maar de volgende keer wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond zelf het baaninzetten lastig omdat ik in twee klassen rijd en zo geen tijd had om mijn auto klaar te maken. Als ik unlimited koest rijden had ik de heat daarvooringezet.
Over het overpowerd zijn....kan je misschien gelijk in hebben...Daarnaast is de E-maxx absoluut geen circuit auto. Hoewel ik elke heat als tweede of derde ben geeïndigd, op de finales na door technische problemen, de wielmeenemers hadden mijn velgen volledig uitgehold...
Laat ik beginnen met dat ik diep en oprecht respect heb voor vrijwilligers die hun hele zondag opofferen voor een club (voor relatief onbekende nog wel) Hulde. Zulke mensen moet je met een lampje zoeken.@bricks, verklaar U nader “ik vond de wedstrijdleiding nogal "afwezig”.
.
Maar volgens welke regels is de rallycup?.....Op het technische reglement na is er op de site niets terug te vinden over regels qua voor bij laten gaan inhalen en zo……Tja als je serieus wilt gaan rijden moet je ook die regels op stellen en anders gewoon je baaninzet doen en niet zeuren dat je tijd te kort komt voor je auto want dat krijg je als je meerdere klassen rijd…… Bij ons word bij de rally nooit de auto gecontroleerd of omgeroepen van dat er een snellere deelnemer is.....Bij de tourwagen hebben we wedstrijdleiding en keuringen.
Hey Emiel, jij als oud deelnemer zou je hiervan op de hoogt moeten wezen. We rijden eigenlijk gewoon volgens het algemeen wedstrijdreglement, uitgevaardigd door de NOMAC, welke door bijna elke club wordt nageleefd. Uiteraard wordt hier iets vrijer mee omgesprongen, maar dat geeft de deelnemer natuurlijk niet het recht om ze te ontduiken. Voor wie het nog niet weet: kan je om wat voor reden dan ook niet baan inzetten, moet je zelf zorgen voor een vervanger, dat is ook goed, logisch toch!
Ik heb totaal geen probleem gehad met hoe de wedstrijdleiding verlopen is, eerder complimenteus, ondanks ik ook regelmatig in gevecht raakte met een “achterblijver”, veelal ging het er dan bij mij sportief aan toe, en geen kamikaze acties, dat houdt de lol er voor mij in.
Ik heb ook zeker geen problemen met ze gehad (behalve dan dat ze me er aan het einde van de dag van de baan stuurde)
Ik begreep eerst alleen niet waarom mijn wegligging in de bochten er zo belabberd was……Na de nodige…….muntstukken er op geplakt te hebben, ging het stukken beter!
Ik weet het maar als ik het zo lees dat hij die mist en daar over zeurt en zelf niet eens voor vervanging of op tijd baaninzet kan doen dan moet je daar al helemaal niet over zeuren.
Zoals ik al zij het gaat voor de FUN.
Ik rij niet meer mee omdat dit 1 van de dingen was die mij tegen vielen.
Ruzies waarbij rijders boos weg liepen. Schelden op baaninzet en zelfs vals spelen om maar te winnen. Nee dankje. Kan iedereen wel zeuren over dat het voor de fun is maar ik heb er minder en minder fun in terug gezien.
Rij alleen nog bij ERCE de opening en sluiting rally races.
Ik heb bij verschilende clubs de rally gereden en heb nog nergens echte wedstrijd leiding gezien.
Keuring van de auto werd ook niet gedaan.
Wat ik begreep ging men er van uit dat iedereen het voor de fun deed en dat iedereen zo sportief was om zo sportief te zijn zich aan de regels te houden.
Om bij baaninzet te laat te komen of niet te doen omdat je anders geen tijd hebt voor je auto vind ik onzin. Zoals je al zij regel vervanging of rij 1 klasse.
Tjee de jeugdleden bij ons zijn nog volwassener en sportiever.
Heb dus niets gemist.
Sorrie is niet op jou bedoelt.
Maar het is iedere keer zo. Ben het een beetje beu.
Krijcht een lijst met datum waar er nog 2 van vrij zijn, geef je de datum die we kunnen en dan word die al weer afgekeurd omdat ze niet de juiste lijst door stuuren.
Word er een datum aangegeven en dan heb ik op de vraag of ik er tegen was nee gezecht maar meteen gezecht dat ik er niet ben en dan gaan ze daarna vragen voor wedstrijdleiding.
Tja vind die dan nog maar eens als het last minit werk is.
Is meer een organisatorisch probleem dan wat anders. Nogmaals sorrie was niet op jou bedoelt.
Heb wel weer de bekende verhalen gehoord en ben dus blij dat ik er niet bij was.
Ben er dus volgend jaar ook niet bij en ga er ook niets meer voor regelen.
Moeten ze maar met de juiste info komen en er tuidig mee komen.
Het is graag of niet.
Gelukkig, dan is dat ook uit de luncht.
Dan even over de stock 19T motor. Mijn keuze zal dan toch uitgaan naar de corally spec 19T black, omdat deze bij pk 25 euro kost. De moneymotor is bijna niet meer aan te komen.
Nu hebben ze bij PK twee versies, met laydown en standup brushess. Nu is google mijn vriend en blijkt dat de laydown brushess meer rpm kunnen genereren. Voor de slash zal dus standup meer geschikt zijn. Iemand ervaring hiermee?
Ben er dus volgend jaar ook niet bij en ga er ook niets meer voor regelen.
Moeten ze maar met de juiste info komen en er tuidig mee komen.
Het is graag of niet.
Spreek je hier names erce of op persoonlijke titel, ik denk dat je dit met de organisatie moet opnemen en niet hier op het forum.
Heb zelf altijd met veel plezier bij jullie gereden en was altijd goed geregeld.
Arnold
hen je nog een adres waar die moneymotor te krijgen is? Ik kan het niet vinden
Hoi Per,Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de meningen/ervaringen wbt de “vooroordelen” tazv de verschillende reglementen bij de rcrallycup, waarvan verondersteld werd dat deze de uitslag “zwaar zou beïnvloeden”. Was al deze onrust gerechtvaardigd, of leed het slechts aan het “ik heb het niet in mijn koffer syndroom, dus uitreglementeren” Wie wil hier iets over kwijt?
Wie op het podium bij de rally klasse, heeft met een LiPo zijn resultaten behaald?
Was het echt “onmogelijk” om met bv een slash in de SCT klasse een ander merk te verslaan?
Waren er problemen rond de rijtijd bij de Unlimited, die volgens mij in overeenstemming toch naar 7min kwalificatie en 8min finale zijn gegaan? Hoe erg is hierdoor de slijtage bij de banden gebleken? (niemand reed volgens mij op pinbanden, heel verstandig)