Sleurhutje
Forum veteraan
Klaag niet... Twee keer zoveel zon als normaal - Weeronline NieuwsIs gelijk weer winter8O![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klaag niet... Twee keer zoveel zon als normaal - Weeronline NieuwsIs gelijk weer winter8O![]()
Die AR125 lijkt een beetje op de Marder onder de dikke brommers, meer sleutelen dan rijden.![]()
![]()
![]()
Nope . Ik heb de foute afstellingen van de vorige eigenaar hersteld .
Verder is het elke keer wat opleukwerk . Dat noem ik sleutelen![]()
+1 Inclusief Stock Alert.c:
Eerste disk van Hoekey zit in elkaar. Snug fit, mooi freeswerk.Drie aandachtspuntjes: De flappen van de roeren zijn even breed als de uitsparing dus moet er zelf 1mm van de flappen af om te kunnen bewegen, de domping van de motor is te weinig (2° meer naar beneden gericht is beter) en de rand achterop is te smal waardoor er heel weinig ruimte is voor een stuurstang (komt tegen rolroeren aan).
de polaris ben je even langer zoet mee![]()
Ja, de hoeken aan de binnenkant van het vleugelvlak niet recht maar afronden (straal ongeveer 3cm). En de binnenste vertikale vlakken van de drijvers ook aan de achterkant rond af laten lopen om de krachten wat te verdelen.Ben nu ook bezig on de F1 Hydro in autocad te zetten.
Moet ik gelijk de romp/drijvers ronder maken? Nu zijn het allemaal rechte stukjes met hoeken erin.
Zal wel gelijk de aanpassingen van sleur verwerken.
Beetje doorgeslagen weer... :? Je lijkt wel zo'n modelbouwverzamelaar die gelijk een hele verzameling heeft terwijl twee modellen ook volstaat.
Printen naar PDF. Moet je een PDF writer hebben of een online service gebruiken. Als je wilt kan ik het binnen 1 minuut voor je doen.
CutePDF writer. CutePDF - Convert to PDF for free, Free PDF Utilities, Save PDF Forms, Edit PDF easily.
Hiermee "print" je gewoon naar een pdf bestand.
Ik gebruik dit al jaren werkt perfect.
Thanks allen ga even rommelen.Vanaf Office 2010 heb je de optie Opslaan en verzenden. Dan krijg je de keuze om het op te slaan als PDF. Standaard al in Microsoft Office dus. :teacher:
Office (2010): Opslaan en verzenden als PDF - PCLeek
Beetje doorgeslagen weer... :? Je lijkt wel zo'n modelbouwverzamelaar die gelijk een hele verzameling heeft terwijl twee modellen ook volstaat.![]()
Ja, de hoeken aan de binnenkant van het vleugelvlak niet recht maar afronden (straal ongeveer 3cm). En de binnenste vertikale vlakken van de drijvers ook aan de achterkant rond af laten lopen om de krachten wat te verdelen.
Verder vroeg ik mij af of je veel druk uitoefent op het Depron bij het frezen? Het Depron is namelijk "krom" gerold. Kostte wat moeite om het weer vlak te krijgen.
Hehehe, junk. :rolling:
Verkeerde club of het verkeerde forum? 8OHoi Marcelsiggery :
Wat een knappe man ?????
Gr Ko