Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Misschien was de Reaktor nog niet op voorraad en wordt nagestuurd.
Toen ik naar dat kistje keer was de voorraad nul in eu. :rolleyes:

Heb van HK tot heden alleen bericht ontvangen dat mijn bericht over de incomplete zending is ontvangen met een copy van mijn bericht.

Zal in mijn geval ook wel even duren voordat er reactie komt, er gaat wel eens wat fout dus zal niet de enigste zijn.

Tis jammer dat er geen direct contakt mogelijk is met HK europa, de zendigen komen uit rucphen noord-brabant.

Misschien was de Reaktor nog niet op voorraad en wordt nagestuurd.
Toen ik naar dat kistje keer was de voorraad nul in eu. :rolleyes:

Tijdens de bestelling was alles ruim in voorraad, speciaal op gelet omdag HK de hele bestelling vasthoud als er 1 of meerdere onderdelen niet in voorraad zijn. ;)

Maar jullie betalingen duren altijd zo lang. Pas als de betaling afgerond is, worden je spullen gereserveerd. Misschien in de tussentijd dus wel op? :?

Maar jullie betalingen duren altijd zo lang. Pas als de betaling afgerond is, worden je spullen gereserveerd. Misschien in de tussentijd dus wel op? :?

De betaling van paypal naar HK gaat direct, en de bestelling wordt ook direct afgehandeld, euro warehouse, zondags bestellen en meestal woensdags in huis, wel vreemd i.d. dat pas weken na de transactie paypal het bedrag van de bankrekening afschrijft.

Tis vreemd dat bij HK staat dat alle items zijn verzonden en ze ook allemaal op de pakbon staan, denk dat ze een foutje hebben gemaakt met inpakken, of dat de vliegers uit een ander warehouse gaan komen. :D

Er gaat wel meer vreemd de laatste tijd bij HK. Bekijk pagina 1 van "iets" een je ziet dat het item uit EU warehouse komt.

Bekijk pagina 2 van "hetzelfde iets" en je ziet dat de items uit UK warehouse gaan komen...

Meer mensen last van?

Er gaat wel meer vreemd de laatste tijd bij HK. Bekijk pagina 1 van "iets" een je ziet dat het item uit EU warehouse komt.

Bekijk pagina 2 van "hetzelfde iets" en je ziet dat de items uit UK warehouse gaan komen...

Meer mensen last van?

Hier hetzelfde !

Klopt !!

Super gave vlieger toch ?
Zit met een uurtje in elkaar, de polaris ben je even langer zoet mee :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas niet in stock :-(

Wishlist dan maar ;-)
+1 Inclusief Stock Alert. :pc:

Eerste disk van Hoekey zit in elkaar. Snug fit, mooi freeswerk. :worship: Drie aandachtspuntjes: De flappen van de roeren zijn even breed als de uitsparing dus moet er zelf 1mm van de flappen af om te kunnen bewegen, de domping van de motor is te weinig (2° meer naar beneden gericht is beter) en de rand achterop is te smal waardoor er heel weinig ruimte is voor een stuurstang (komt tegen rolroeren aan).

En zo lekker in de tuin verder aan de Reaktor 3D. Motor en regelaar zitten erop, ontvanger er al in. Dus servootjes erin, bedrading wegwerken, cg bepalen en gat voor de accu verplaatsen (sowieso passend maken) en fladderen maar...

en ik heb de silent mite al , echt een topvliegertje :cool:

vandaag lekker thuis en in de tuin chillen met das gezin , de ar125 even goed afgesteld , lekker bezig dus .

waar is dat zonnetje ineens :confused: , was net zo lekker .

Back