marcelsiggery
Forum veteraan
Nog nooit in delen spullen ontvangen via HK.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog nooit in delen spullen ontvangen via HK.
Ja, daar is iets goed mis gegaan.Heb bij HobbyKing Europa in 1 bestelling twee vliegers en wat setup spullen besteld, heb inmiddels een klein pakketje met alleen de setup ontvangen, op de pakbon in de doos staan ook de vliegers afgevinkt !
Gebeurt het bij HK vaker dat een bestelling in delen wordt verzonden met de pakbon in een van de dozen, of is er iets fout gegaan ?? 8O
Ja, daar is iets goed mis gegaan.Staat op de bon hoeveel dozen (colli)? Bij mij zat de setup en andere meuk altijd in de doos van de vlieger. 8)
Op de bon staat niets over het aantal colli.
![]()
Stond er op de doos ook geen aantal colli vermelding ?
Iets als 1/2 of 1/1.
Gisteren de dag van ontvangst heb ik via live chat geprobeerd een shat te starten, na twee uur wachten was er geen reactie, ik had de optie: als u niet wilt wachten kunt u een bericht achterlaten, daar heb ik gebruik van gemaakt en een foto van het doosje meegestuurd waaruit blijkt dat daar geen vliegers inpassen, daarna verscheen een pop-up dat het bericht was ontvangen.
Tot nu toe geen reactie ontvangen, weet iemand hoe ze hier op reageren, er is geen chat gestart dus de enigste mogelijkheid is een reactie via e-mail ??
Laatste keer een betaling issue, (bij hun niet ontvangen), moest na de melding ongeveer 5 dagen wachten op een reactie, maar alles daarna keurig opgelost.
heb je wel een bevestiging van hun gehad dat er een "claim" is aangemaakt?
Tsja, Brabant... Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Ruchphen daar zitten alleen hoeren kasten,iedereen weet dat aziaten daar meer zitten dan op hun werk,kan dus wel ff duren
verstuurd vanaf mijn mobiel met een zere klauw