Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Nog nooit in delen spullen ontvangen via HK.

ik wil ook niks meer ontvangen van hk , genoeg troep hier waar ik niks meer mee doe ;)

vibrogymmetje , dogfightertje en de mite is ruimschoots voldoende .

oja , en de stoffige baja , maar dat komt wel weer een keer .

en jawel , WEEKEND !! , lekker chillen en weinig doen ,heb er zin an :thumbsup:

Heb bij HobbyKing Europa in 1 bestelling twee vliegers en wat setup spullen besteld, heb inmiddels een klein pakketje met alleen de setup ontvangen, op de pakbon in de doos staan ook de vliegers afgevinkt !

Gebeurt het bij HK vaker dat een bestelling in delen wordt verzonden met de pakbon in een van de dozen, of is er iets fout gegaan ?? 8O
Ja, daar is iets goed mis gegaan. :yes: Staat op de bon hoeveel dozen (colli)? Bij mij zat de setup en andere meuk altijd in de doos van de vlieger. 8)

Zelfs de rekening bij de shoarma en het bier in een keer... :celebrate:

wissenshoarma.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Stond er op de doos ook geen aantal colli vermelding ?

Iets als 1/2 of 1/1.

Nee er staat ook niets op het doos, heb GLS nog gebeld of ze konden zien of de zending uit meerdere colli's bestond maar die konden daar niets over vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren de dag van ontvangst heb ik via live chat geprobeerd een shat te starten, na twee uur wachten was er geen reactie, ik had de optie: als u niet wilt wachten kunt u een bericht achterlaten, daar heb ik gebruik van gemaakt en een foto van het doosje meegestuurd waaruit blijkt dat daar geen vliegers inpassen, daarna verscheen een pop-up dat het bericht was ontvangen.

Tot nu toe geen reactie ontvangen, weet iemand hoe ze hier op reageren, er is geen chat gestart dus de enigste mogelijkheid is een reactie via e-mail ??

Gisteren de dag van ontvangst heb ik via live chat geprobeerd een shat te starten, na twee uur wachten was er geen reactie, ik had de optie: als u niet wilt wachten kunt u een bericht achterlaten, daar heb ik gebruik van gemaakt en een foto van het doosje meegestuurd waaruit blijkt dat daar geen vliegers inpassen, daarna verscheen een pop-up dat het bericht was ontvangen.

Tot nu toe geen reactie ontvangen, weet iemand hoe ze hier op reageren, er is geen chat gestart dus de enigste mogelijkheid is een reactie via e-mail ??

Laatste keer een betaling issue, (bij hun niet ontvangen), moest na de melding ongeveer 5 dagen wachten op een reactie, maar alles daarna keurig opgelost.

heb je wel een bevestiging van hun gehad dat er een "claim" is aangemaakt?

Grappig is dat dx wel gewoon de helft opstuurt. Krijg twee bestellingen waarbij ik van beide inmiddels de helft heb gekregen. Zij melden overigens wel dat ze alvast de delen die op voorraad zijn verzenden en de rest wat later komt.

Jullie vullen bij het opmerkingenveld ook nooit in dat ze zo geweldig zijn en natuurlijk altijd alstublieft gebruiken. :teacher: :yes:

Laatste keer een betaling issue, (bij hun niet ontvangen), moest na de melding ongeveer 5 dagen wachten op een reactie, maar alles daarna keurig opgelost.

heb je wel een bevestiging van hun gehad dat er een "claim" is aangemaakt?

Heb van HK tot heden alleen bericht ontvangen dat mijn bericht over de incomplete zending is ontvangen met een copy van mijn bericht.

Zal in mijn geval ook wel even duren voordat er reactie komt, er gaat wel eens wat fout dus zal niet de enigste zijn.

Tis jammer dat er geen direct contakt mogelijk is met HK europa, de zendigen komen uit rucphen noord-brabant.

En jij gelooft de grootste leugenaar van Nederland ?

Die sukkel verkoopt zijn eigen moeder nog als hij er zelf beter van kan worden .....

Ruchphen daar zitten alleen hoeren kasten,iedereen weet dat aziaten daar meer zitten dan op hun werk,kan dus wel ff duren

verstuurd vanaf mijn mobiel met een zere klauw

Ruchphen daar zitten alleen hoeren kasten,iedereen weet dat aziaten daar meer zitten dan op hun werk,kan dus wel ff duren

verstuurd vanaf mijn mobiel met een zere klauw

Tis daar wat warmer, staat minder wind en het tempo van brabanders is wat rustiger, dus die gasten zitten daar op een goede plek. :rolleyes:

We wachten het maar af ! ;)

Back