Scania R 500 Streamline Bakwagen

zo werkt ie idd ook prima alleen bij zwaardere containers zal e er veel meer moeite mee hebben om ze opte pakken in uitgeschove toestand

hoi arjan
ik kijk wel zo als hij nu is werkt het ook redelijk.

ik ben niet heel veel opgeschoten kleine dingentjes .

gr willem

100_1808_zps62a46b44.jpg

met mijn nieuwe hanger die straks gaat dienen als kassa bij de bots auto,s

100_1809_zps06588b0d.jpg

100_1810_zps7947271c.jpg

100_1812_zpsd1da60bc.jpg

100_1813_zpsadad8976.jpg

100_1814_zpse9e6dfa8.jpg

en de trailer nu nog zo ga deze ombouwen naar een kermis atractie de auto scooters en zal nog lager komen en uit kunnen klappen als complete botsauto baan.

hoi jeroen
nee heb hem nu vast
wil hem later wel uit/inschuifbaar maken kan nu geen grote kosten maken .
heb nog steeds geen werk en ik verkoop ook bijna niks dus moet even rustig aan doen.
ben nu rustig kleine dingentjes aan het doen die ik wel heb zoals verlichting er in maken en heb de kraan uit elkaar ligen om hem toch deels wit te maken.
gr willem

ja rick
wel mooi maar wat een klote werk ik heb het met een carbon papier overgetroken en later in gekleurt van dichtbij is het iets minder maar ik vindt het redelijk goed gelukt.

jeroen wat is interessant ik heb heel veel kunstof platen van div. mm en daar maak ik straks dan een auto scooter baan van en dan moet het een complete kermis atractie worden.
lijkt mij leuk voor op meetings.

gr willem

ben momenteel met trailer bezig dus meer en deel trailer parts en daarna ga ik maar weer eens aan de scania verder en beetje verlichting dan denk ik

ja ga als het goed is van de week even langs bij hem hij is momenteel nog even aan het kijken naar een en ander voor me en dan ga ik van de week even langs bij hem

deze even weer omhoog
ik heb er ondertussen nu michelinbanden onder voor de supersingelsvolume en op de trekas gewone volume banden op de sleepas zitten nu lowriders.

ook heb ik nu de arm bewegent met een micro motor dus kan nu eindelijk natuurgetrouw op en af zetten:razz:

ook nog een zwaaibalk er op gezet was in de aanbieding bij huidermodelbouw .

hier nog even de 110 super achterop :cool:

gr willem

vandaag begonnen aan een moeilijk besluit maar toch begonnen met het demonteren van de 8x4 de tweede stuuras gaat er devenitief af en het zal een 6x2 worden met lift as ook zal de haakarm er weer op komen maar nu met de mogenlijkheid om te kiepen ook de koppeling komt terug om de lzv trailer voort te trekken .
even een foto van hoe ze er nu bij staat.

gr willem

zo hier maar weer een update ik maak weinig foto,s tussendoor sorry daarvoor maar ik heb nu niet zo veel tijd meer als voorheen en ben met meerdere dingen tegelijk bezig.

maar even de scania zo als hij nu even is .

met de lzv de dolly is niet van mij vandaar dat hij even zonder banden staat.

zoals ik al zij ben ik met meerdere dingen bezig ik wil meer verschilende containers maken om deze vol te zetten.

tot de volgende.

Je bent weer goed bezig naam genoot.

Ik ben nu met de Volvo van me zoon bezig. Spuiten en de verlichting anders leggen.

Spreek je wel weer op de meetting bij bas.

Groeten willem

Back