Super! Ziet er goed uit ondanks de wind.
Hier nog een review van dit kistje: AUFWIND online
Kwam ik toevallig tegen.
Hier nog een review van dit kistje: AUFWIND online
Kwam ik toevallig tegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij Hobbycity waren de goede regelaars al een tijdje in backorder. Ik bestel daar niets meer in backorder, kan soms heeeeel lang duren voordat spullen weer op voorraad zijn. De 'verwachte levertijden' zijn absoluut onbetrouwbaar. Hierop wachten is geen optie, ik heb niet zoveel geduld. Iets nieuws moet vliegen. Dan hier ergens een regelaar kopen verkleint het prijsverschil al een eind. Verder kon ik ook geen motor vinden met net zo'n laag kV getal, alle motoren van ongeveer hetzelfde gewicht / afmetingen hadden een kV getal van 20+% hoger. Zwaardere motor wilde ik niet, dan moet je gewicht in de staart gaan leggen, beetje onzinnig. Om te slepen is veel trekkracht (dus laag kV) lekker. Dus ik heb er voor gekozen een keer extra te slikken en de prijs voor de Multiplex set te betalen.mag ik vragen waarom je nou voor de origenele multiplex setup hebt gekozen ipv hongkong, dymond?
Ik wil het ook met de rem los gaan proberen en kijken wat beter bevalt. Als je veel gaat slepen is de rem los misschien prettiger omdat je sneller beneden kan zijn. Voor een beetje relaxed rondvliegen is de rem erop ook prima, ik ben en blijf toch een zweefvlieger.waarom heb je de regelaar op de rem staan?
Ik denk dat het grootste probleem vandaag de wind was. Het lijkt erop dat de Mentor erg langzaam kan vliegen. Zelfs als het vliegtuig vrijwel geen grondsnelheid meer heeft hebben de vleugels toch nog behoorlijke lift door de wind die er stond. Dat zorgde ervoor dat het vliegtuig nog erg graag wilde vliegen. Ik verwacht bij minder wind dat de landingen netter zullen zijn.Mooi Raymond, beetje springerig bij de landing. Ik denk dat het landingsgestel erg veel veert.