tamiya king hauler

die module kan ik tussen mijn stuur servo zeten dus geen extera kanaal nodig en een geluidsmodule kan altijt nog als ik er een neem word het waarschijnlijk een beier usm-rc maar eerst de lichten ik wil wel gezienworden in het donker en geen boete krijgen:D

ik wil niet veel verklapen maar mijn knight hauler is al drie dagen zwanger van een zwaare bullbar :?:

word vervolgt

gr ricardo

hallo allemaal.

ik heb even een beetje onderzoek gedaan een ontwerpje gemaakt en dit is het resultaat .
full

even uit gesneden.
full

even er voor gehouden.
full

heb toen een 2.0 verzie gemaakt van 1mm gegalvaniezeert draad maar het was het tog niet hele maal.
full

ook even er voor gehouden.
full

ik had bij mijn metaal docent gevraagt of ik wat messing over kon nemen voor een leuk prijsje hij vond het goet en ik mog het zelfs in de les op maat maken en dan als ik afgezaagd had wat ik nodig hat dan zou hij kijken voor de prijs toen ik ales had afgezaagd zij hij dat hij dagt dat ik meer nodig had dus heij zij neem zo maar me toen ik dat hoorden dagt ik heb ik dat goed gehoort mijn dag kon niet meer stuk.

dit is al het materiaal. (dit is trouwens al een deel gesoldeerd)
full

dit is hem los in elkaar gezet nu zijn ook de aan passingen goed te zien.
full

dit is hem van de zij kant (de uiteinde van het 4X12 word nog af gerond maar moet eerst een goede vijl kopen)
full

even om te kijken hoe hij er voor staat mijn mening staat hij er mooi voor.
full

even met de lampjes aan.
full

en ook met groot licht.
full

foto van van een afstandje.
full

en dit zijn trouwens hoe mijn achter lichten er nu defenetief in zitten.
full

normaal licht en achteruit rij licht (komt nog een weerstand tusen hij is een betje te fel)
full

normaal licht/achteruit rij licht en rem lichten.
full

normaal licht en rem lichten.
full

achteruit rij lichten en de rem lichten gaan trouwen automatisch.

tips of reacties zijn van hart welkom :)

hebben jullie nog tips hoe ik mijn bouw verslag kan verbeteren in het vervolg en hoe ik mijn bouw wijze kan verbeteren alles is welkom.

gr Ricardo.

Laatst bewerkt door een moderator:
mooie bull bar :wink:
Met wat creativiteit kan je heel veel bereiken.
Tof dat je het gewoon kreeg van je docent.
mocht je een ab hebben of iemand met een ab kennen zou je met alclad je bullbar kunnen airbrushen, kan je zeer mooie alu effecten of chrome effecten mee krijgen :wink:
Nog veel succes met je truck.
Langzaamaan komt er een mooie truck te staan :wink:
mvg Bruno

het word toch sparen voor tamiya primer lak en blanke lak ik keek gisteren naar mijn knight hauler ik dacht een haar te zien maar tevergeefs ik keek nog een keer beter en toen wist ik het al. ik denk door de hogen temperatuur dat ale lagen primer en lak en blanke lak is gaan scheuren :( en stukje voor stukje er af aan het vallen is op somige plekken :( maar aan de andere kant bespaard me een hoop poets en schuur werk om alle verf er af te hallen :p maar voor de rest wijnig er aan ge daan ben namelijk ook met een restoratie projekt van een replieka van het 1:1 dat nog vaart onder de naam: argo als ik het goed heb maar toen hij van mijn opa was heten hij crescendo ik wil ook wel een foto posten als juillie dat willen en goed vinden

dit was even een klijne update bedankt voor het verplatsen van mijn topic :thumbsup:
reacties en tips zijn nog steeds van harte welkom.

gr ricardo

Laatst bewerkt:
even een kleine update als voor proefje voor wat er komen gaat ik ben al mijn elektro naar boven aan het verplaatsen voor even wachten ... nog even wachten ... een beier usm rc 2. moet nog even 50 euro zien op te trommelen en dan bestellen bij minitrucks :).
dan kan ik een goeie speaker box gaan maken het liefst dichtbij of in de neus van de truck ik denk dat er wel een Bass reflex poort daar heb ik wel ervaring mee het bouwen van een subwoofer 240 watt rms :) maar dat doet er nu niet toe.

mvrg ricardo

de reden is dat bij minitrucks geen verzendkosten heeft en beier wel zelfs zoveel dat hij duurder word

mvgr ricardo

zover als ik heb begrepen was het gratis
hoe ik dat heb vernomen
ik heb de usm rc 2 gewoon in mijn winkel mandje geplaatst en toen stond er verzend kosten 0,00 euro
ik denk omdat het via de brief post kan net als met mijn servo`s dat was ook gratis maar ik moet hem toch even bellen dan zal ik het gelijk even na vragen

(bij beier is het met verzendkosten 167,98 euro)

mvgr ricardo

Heeft mini-trucks geen limiet dat wanneer je boven een bedrag komt er geen kosten voor verzenden zijn? Dit zie je wel vaker!

Edit:

Verzendkosten
Nederland

Mini-trucks.nl rekent voor elke verzending een vast bedrag van € 6.75
Onze zendingen gaan via: TNT POST

Staat zo op de site...

Laatst bewerkt:
ik heb net even gebeld en het gelijk even na gevraagd en alles boven de 100 euro is verzend kosten vrij

mvgr ricardo

Back