Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

http://link.marktplaats.nl/686787766

die van een vriend is dat.. tis niet mijn auto. Hij vraagt er 300 euro voor en gezien de nieuwstaat is dat een prima prijs. Met deze auto zijn geen zieke sprongen gemaakt en er is niet mee gebashed. Dat is ook goed te zien want alles ziet er nog als nieuw uit!

Mag ik enige verkooptips adviseren:
Beter is het om te "vergeten" te vermelden dat je deze op 6s batterijen gebruikte omdat hierdoor slijtage dramatisch hard optreed. Vertel dit pas eerlijk als erom gevraagd word.
Waar is de lelijke originele kap als deze auto zo weinig gebruikt is?
Plaats foto's zonder body erop.
Laat de besproken onderkant zien als deze toch beschermt was door plastic.
Plaats je wielen juist, verkeerd om geplaatste wielen komen knullig over en verminderen je kundigheid in onderhoud.
Begrijp me goed dat dit mijn tips zijn en ik je niet aanval over je verkoopwijze.

Succes met de verkoop!

auto is gemaakt voor 6s.. regelaar is 150A. Motor en diff kan het hebben.. dit is de sterkste monstertruck op de markt. Originele kap is weggegooid.. dat was echt troep. Als ik in de advo zet dat op de onderkant geen krassen zitten, dan is dat ook zo :)

ik heb gereageerd op de advertentie. misschien kom ik dus ook kletsen in dit forum;....

ik heb gereageerd op de advertentie. misschien kom ik dus ook kletsen in dit forum;....

Nou Bobbeldorp.
Hopelijk ben je snel eigenaar van een heuse mt4g3.
Deze auto zal je gegarandeerd niet tegenvallen qua prestaties en kwaliteit!
Mijn persoonlijke favoriet als 1:8 basher.

ik heb zelf mijn e-revo aardig aangepast, maar ik wil hem graag vergelijken met deze auto.... met een beetje geluk krijg ik hem voor de juiste prijs en kan ik jullie mijn oordeel geven...

E-revo's zijn heel leuke auto's om mee over te bashen. Net zo explosief met kracht en snelheid als de TT. Alleen kun jij vaker pauze tussendoor nemen als de anderen aan hun TRX reparaties moeten doen tussendoor terwijl de TT dan ererondjes om hun heen kan jagen. Hahaha.

mijn e-revo is geen standaard e-revo. er is veel moeite gestoken in duurzaamheid (zie mijn bouwverslag e-revo black edition) dus ben ik benieuwd naar de vergelijking en hoop het met je eens te zijn.

vooral het rijgedrag en de duurzaamheid ben ik benieuwd naar....

Hopelijk wordt het wat voor je.
Als je gaat kijken bij de auto let dan goed op de gehele aandrijflijn. Die genoemde 6S heeft de auto echt geen goed gedaan, ongeacht wat de verkoper zegt. Het is een bekend feit dat de auto ernstig snel naar de knoppen gaat door het gebruik van een 6S.
En wat ik vreemd vind is dat de originele kap is weggegooid. Iemand die deze auto nieuw koopt gooit toch niet zomaar de kap weg :confused: zelfs niet als je 'm lelijk vindt. Is altijd wel door te verkopen of weg te geven aan een maatje.
Lang niet alle 6S accu's passen onder de upper-tray dus misschien is er e.e.a. 'aangepast'. Een zwak punt van deze auto's is het ietwat te dunne chassis. Kijk dus ook goed of deze nog vlak is. Alleen het voorste deel hoort iets geknikt op te lopen.
Reken op wat extra kosten voor een servo en eventueel een bec.
Voor de rest zijn het toffe auto's waar redelijk goed aan te sleutelen is en de onderdelen niet al te duur zijn. Alleen verkrijgbaarheid in Nederland is niet gemakkelijk.

Succes!

auto is gemaakt voor 6s.. regelaar is 150A. Motor en diff kan het hebben.. dit is de sterkste monstertruck op de markt.

Die genoemde 6S heeft de auto echt geen goed gedaan, ongeacht wat de verkoper zegt. Het is een bekend feit dat de auto ernstig snel naar de knoppen gaat door het gebruik van een 6S.

Hmmm, dat is op z'n minst tegenstrijdig. Denk dat de titel van "sterktste" dan nog steeds naar de HPI Savage zal gaan. niettemin lijkt me dit een erg fijn chassis. Heb zelf de Rally versie overwogen. vind zelf alleende originele kap en wielen echt lelijk. maargoed, over smaak valt niet te twisten.

Ik zie niet in waarom er met deze auto, afgezien van de maten van de batterijbak, geen 6S kan worden gereden?
Zoals gezegd, de ESC kan het aan, de motor, en de aandrijving blijkbaar ook.
Natuurlijk is er meer slijtage dan op 4S, maar dat is met een Revo, Savage, LST etc net zo..

+1 ruud!

De motor en regelaar kunnen beide 6s aan dus ik begrijp niet waar jullie je zo druk over maken. Er is misschien meer slijtage maar als hij rustig aan optrekt met 6s en ik volgas op 4s zal er misschien bij 4s wel meer slijtage zijn.
Misschien ziet die auto er wel hardstikke netjes uit. Niet te gehaaste conclusies trekken!

Deze auto kan beter 6S aan dan savage of e revo... de diffs zijn true 1/8 scale, schuin uitgesneden en beschikt over een midden diff wat de kracht mooi in toom houdt :D.

Deze auto kan beter 6S aan dan savage of e revo... de diffs zijn true 1/8 scale, schuin uitgesneden en beschikt over een midden diff wat de kracht mooi in toom houdt :D.

Hoezo kan die 6s beter aan als een Savage als ik vragen mag? Het grappige in dit topic vind ik dat iedereen altijd beweert dat het de beste auto is die je kunt kopen. maar een 1:1 vergelijk heb ik nog niet gezien. ;)

Als je kijkt naar de aandrijflijn is de constructie gewoon beter gemaakt. De diffs zijn schuin(als een wormwiel) uit gesneden en heeft een middendiff wat de power van 6S verdeelt over de wielen. Voor de rest zullen de auto's niet zo veel van elkaar verschillen iig. Alleen kwa prijs :). Ik heb nog nooit beweert dat deze auto de beste is die je kunt kopen, weet wel beter nu met mn mugen :).

klopt ja. je kan het alleen al horen aan het geluid van de aandrijving.. je hoord echt een hele soepele fijne overbrenging. Kom eens een keertje kijken bob? fotos app ik je wel even morgen. E revo.. leuk spul heb ik ook gehad maar die mt4 is echt :cool: . en c4vette duidelijk dat je nog nooit met een mt4 gereden hebt. 6s lacht die om. en die kap sja.. die was gewoon lelijk hoe je t went of keert! En als er met een auto geragd is zie en voel je dat meteen aan de shocks, de krassen overal etc .. deze auto die ik verkoop is behandeld met liefde! en dat is te zien

lees maar eens http://www.bigsquidrc.com/thunder-tiger-mt4-g3-18-electric-monster-truck-review basher of the year!!

wat ook wel leuk is die auto heeft gewoon zn eigen site http://www.wondertiger.com .. welke auto heeft dat nog meer? nog even een stijloze promotie : http://link.marktplaats.nl/686787766

mijn plan is idd om te komen kijken. ik bericht je vandaag er verder over. ik kom net uit de nachtdienst, en ga nu eerst pitten.

...en c4vette duidelijk dat je nog nooit met een mt4 gereden hebt.

Klopt, mijn signature is gewoon voor de lol. :rolleyes:

Wondertiger.com is inderdaad een geweldige site waar veel info te vinden is over de MT4. Daar valt ook regelmatig te lezen dat 6S overkill is en de oorzaak is van veel gebroken onderdelen. Maar een ervaren rijder kan er ongetwijfeld veel plezier aan beleven. Ik zeg ook niet dat je het niet moet doen maar probeer Bobbeldorp er op te wijzen dat hij goed moet opletten met wat hij koopt. En laten we eerlijk zijn: een 6S koop je niet om voorzichtiger te gaan rijden dan met een 4S. Zo'n accu koop je met een duidelijk doel....

Is hier als eens geopperd om met een groep MT4's bij elkaar te komen op een leuk stuk terrein?

Laatst bewerkt:
ah pardon je bent lid van de familie :p.

$(KGrHqF,!qUFGg(Bd+gdBRudtHiVUQ~~60_84.JPG

geen krassen..niet afgeragd.

$(KGrHqZHJE0FGWtqW)D!BRudtltd0w~~60_85.JPG

op wondertiger lopen een hoop fans die echt bashen en dan bedoel ik sprongetjes van 5 meter hoog( chainxxx) sja die rijden allemaal met 6s.. vind je t gek dat je de boel sloopt :D

+1, met een beetje beleid zal het prima gaan op 6S.
Maar een Revo, en en Savage halen ook geen sprongen van 5 meter met een verkeerde landing..

vandaag even contact gehad en ik ga woensdag of donderdag kijken, en waarschijnlijk ook kopen als de auto is zoals de verkoper zegt.

Back