Kan aan mij liggen hoor, maar heb je al eens gereden met een 3S parallel op de standaard regelaar.. ding is net een kanonskogel.. I
Kanonskogel? Laat me nie lachen, dat ding is op 3S niet vooruit te branden!
Grapje, het is wat je zelf wil! Jij vindt dat snel, ik dus niet! Allemaal persoonlijk en relatief...
Waarom dan geen onroad raket? Omdat je met grotere wielen en lagere gearing ook offroad kunt blazen met de MERV ! Ik heb in de buurt een paar enorme kort gemaaide grasvelden met wat heuvels, daar kun je superleuk blazen en springen met de MERV!
Als je bij de stock motor blijft volstaat de Sidewinder prima. Als je je regelaar "op de toekomst" koopt en later wellicht een (nog) betere (koelere) motor met lage kv-rating wil hebben dan is de Mamba Max Pro de beste keus (tm 6s).
Toevallig heeft mijn enkel door silicone beschermde MMP-print het van de week definitief begeven. Na een stevige crash rijdend zonder body was het naar de eeuwige ESC jachtvelden...
Net een nieuwe ingebouwd. Het past wel, maar het is allemaal wat krapjes.
Het beste kun je RX en ESC positie omwisselen. Als je dan op het chassis alleen de buitenste rand van de receiverbox weg haald met de dremel kan je de MMP (of Sidewinder) mbv servotape op het chassis plaatsen. De twee overgebleven randen waar voorheen de receiverbox overheen zat geven het geheel nog wat steun en stabiliteit.
Afhankelijk van hoe je de MMP monteert (motor wires naar buiten of binnen) zul je aan een van de zijranden van de receiverbox ook nog een klein sleufje moeten dremelen waar de ontvangerdraad van MMP doorheen kan.
Bij mij ziet het er nu zo uit. Factory clean wil ik het niet noemen, maar toch redelijk netjes. Body kan er nog mooi op. Misschien voor het finetunen nog even de ondergrond voor klitteband op de batteryboxen verdikken zodat body mooi recht zit.
De aan/uit schakelaar kun je hot-wiren door m gewoon af te knippen en door te lussen, gaat prima. Maar als je de MMP origineel wilt houden kun je m ook prima met wat servo tape op de lege servo positie plakken. Heb ik ook gedaan dit keer. Als de switch kapot gaat (gebeurt nog wel eens bij Castle) kun je m altijd nog weghalen.
Hier icm Lehner 1525 3117kv motor wired series (4S/6S)