Traxxas 1/16 e-revo Topic!

@ schutter schippers: je was toch net begonnen met de opleiding? je moet maar eens op uitzending dan duurt het helemaal lang dus als je een weekje al erg vind... En ja, ik spreek uit ervaring dus begin maar niet over dat een week langer is dan een dag...

Laatst bewerkt:
Hatseflats! Net ff lekker onder werktijd connectors gefixt op mn MMP en vanavond eens kijken hoe ik dat ding op de MERV kan bouwen!
Heeft iemand (MMirage of bokkenrijder ;)) een kleine DIY hoe ik het beste kan ombouwen?
Kan ik bijvoorbeeld de originele antenne houder gebruiken?

Heb je dan nog geen 2.4?

Ik heb ook een MMM besteld en deze ligt bij het postkantoor welke ik zo ga ophalen. Ik monteer de MMM waar de ontvangerbox nu zit en de ontvanger gaat naar de andere kant zonder box.

Jawel, maar tips en tools zijn altijd welkom aangezien ik nog maar kort bezig ben deze hobby! Zijn er rubberen hoesjes verkrijgbaar voor de ontvanger zodat het toch een beetje beschermd is tegen zand en stof?

Veel plezier trouwens met je MMM!

Heb je dan nog geen 2.4?

Ik heb ook een MMM besteld en deze ligt bij het postkantoor welke ik zo ga ophalen. Ik monteer de MMM waar de ontvangerbox nu zit en de ontvanger gaat naar de andere kant zonder box.

Ja dat zou in principe kunnen net zoals een stukje tape eromheen draaien maar je hebt voor de aan/uit schakelaar van de MMP zelfs een klein rubber hoesje tegen stof etc. Ik wil het graag netjes afwerken zonder te prutsen met tape of iets dergelijks!
Er zal toch wel iets bestaan voor de ontvanger?

Laatst bewerkt:
Ja dat zou in principe kunnen net zoals een stukje tape eromheen draaien maar je hebt voor de aan/uit schakelaar van de MMP zelfs een klein rubber hoesje tegen stof etc. Ik wil het graag netjes afwerken zonder te prutsen met tape of iets dergelijks!
Er zal toch wel iets bestaan voor de ontvanger?

Ben je lid van de M-auto?
Daar staat een artikel in over liquid tape.
Dat is gewoon een potje en daar doe je je ontvanger in en dan haal je hem eruit en zit er tape omheen...

Ben je lid van de M-auto?
Daar staat een artikel in over liquid tape.
Dat is gewoon een potje en daar doe je je ontvanger in en dan haal je hem eruit en zit er tape omheen...

Nope, ik ben niet lid maar ik zal eens gaan koekeloeren! Maar dat klinkt als een ideaale oplossing! Muchas gracias Ruudolfus!

En rickyyy,
bedoel je geen MMP?

Ja ;) idd

Met het liquidtape weet ik alleen niet of het ook in je regelaar gaat zitten. Ik heb in mijn ontvanger nog een 2 tal extra aansluitingen over en ben ik bang dat het naar binnen gaat. Heb het artikel ook gelezen en leek mij wel wat!

Ja ;) idd

Met het liquidtape weet ik alleen niet of het ook in je regelaar gaat zitten. Ik heb in mijn ontvanger nog een 2 tal extra aansluitingen over en ben ik bang dat het naar binnen gaat. Heb het artikel ook gelezen en leek mij wel wat!

Ja dat dacht ik ook al maar als je het gewoon eens met iets ouds probeert kom je er wel achter toch.

Het is idd een moeilijke kwestie, want afplakken heeft geen zin want dan sluit het niet goed af maar om het nu zo te dompelen in de vloeibare tape gaat tegen al mn gevoel in!
Maar goed, ik kijk het ff aan wat ik het beste kan doen! De vloeibare tape kan altijd nog!

LiquidTape / PlastiDip.

Ga dat ook doen zodra ik mijn MMM terug heb van Castle. Dan doe ik gelijk ook de ontvangers en andere ESC's.

Heey allen!

Ik heb nog ff een vraagje.
Zouden jullie eerst een MMP kopen en met de DX3E blijven rijden of zouden jullie eerst een DX3S kopen?

Heey allen!

Ik heb nog ff een vraagje.
Zouden jullie eerst een MMP kopen en met de DX3E blijven rijden of zouden jullie eerst een DX3S kopen?

Ik zat zelf te twijfelen tussen een fatsoenlijke zender (ik rij nog met de standaard 2,4 van Traxxas) en een MMP.
Zoals je al gelezen hebt, heb ik gekozen voor de MMP omdat voor mij de zender nu voldoet. Ik rij (nog) geen races en een MMP kan al ontzettend veel invloed hebben op het rijgedrag van een auto.
1 van de volgende dingen die ik ga aanschaffen is trouwens wel een mooie zender!
Maar in jou situatie zou ik zeker voor de MMP gaan aangezien je al een mooie zender hebt!

Back