Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
''Can I get a halleluja up in here?''![]()
Dan zou ik persoonlijk zeker voor de Zippy's gaan. Niet alleen qua prijs, maar ook voor de 'punch' van de Lipo packs. Een NiMh heeft toch altijd veel verval, zeker tegen het einde van zijn capaciteit.
En je zegt wel dat rijtijd niet belangrijk is, maar een single Zippy 2200mAh gaat zo'n 20 min mee.. Zo'n 1300mAh packje is dan toch wel erg kort hoor. Zelf rijden we met 2x 2S parallel (ik merk verschil niet echt tussen 1 of 2 packs) zo'n 40 min en da's toch wel erg lekker.
EIN-DE-LIJK!!! De MMP is binnen!![]()
Helaas moet ik gewoon mn hele werkdag uithouden...
Wat de banden betreft... Tja, ze zitten er omheen en goed strak! Het probleem is gewoon dat de witte dish rims van Traxxas bijna overal zijn uitverkocht of de prijzen zijn niet normaal! Ik ga ze deze week lijmen en dan eens kijken hoe ze het doen!
Hou jullie op de hoogte!
Helaas moet ik gewoon mn hele werkdag uithouden...
Wat de banden betreft... Tja, ze zitten er omheen en goed strak! Het probleem is gewoon dat de witte dish rims van Traxxas bijna overal zijn uitverkocht of de prijzen zijn niet normaal! Ik ga ze deze week lijmen en dan eens kijken hoe ze het doen!
Hou jullie op de hoogte!