Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga het inderdaad pas vervangen als het breekt..Dat is het leuke van deze hobby.
Het is maar wat de gek wil investeren.
Alles Full FLM alu is ook nog mogelijk meen ik..o nee. Geen bodemplaat.
Daar kun je mooi een topic voor starten in het te koop gedeelte..
Ruilen tegen mijn 2s? 5000mah 30c.De auto breekt toch ergens bij een flinke verkeerde klapper imho, dus als die stalen en alu parts zijn wel mooi maar ik investeer liever dan in andere dingetjes....
Btw als er nog iemand op zoek is naar 2 splinternieuwe 3s LiPo's dan hoor ik het graag. 4000mAh 40-80c, ze kosten 30 tientjes per stuk. Ik heb ze verkeerd besteld....ik wilde 2s hebben
Greetz
Nope. Gebruikt. Heb er 3 voor jouw 2.Als ze ook ongebruikt zijn heb ik misschien interesse
Ik dacht dat jij op 2s zou gaan rijden? Zou een stuk beter zijn voor je auto en elektronika. Zeker met die mooie banden die je erop heb zitten.Ruilen tegen mijn 2s? 5000mah 30c.
Zonder fan was het niet goed. Nu met de fan draait alles soepel. .Ik dacht dat jij op 2s zou gaan rijden? Zou een stuk beter zijn voor je auto en elektronika. Zeker met die mooie banden die je erop heb zitten.
Ik ben benieuwd hoe snel deze auto kapot is en wanneer er iets afgefikt is.
Jammer dat je al de adviezen niet opvolgt terwijl je er wel veel naar vraagt.
Ik weet het. Maar dan toch. Vraag dan aub niet om advies als u het toch zelf beter weet. Maar inderdaad, het is mijn auto niet.Zonder fan was het niet goed. Nu met de fan draait alles soepel. .
En ik heb liever niet dat je zo tegen me praat steven. Ben benieuw hoe snel je dat leert voordat alles is vlammen opgaat.
Ik heb je al een keer aangesproken.
Ik weet het niet beter als jullie mannen hier. Maar de esc is gemaakt voor 3s dus heb ik zoveel mogelijk aangepast om netjes op 3s te kunnen rijden. Als ie op 3s niet lekker kan lopen moet ik inderdaad een andere esc hebben misschien. Gaat dan retour naar de winkel. Heb deze rustler vxl gekocht om 3s te rijden.Ik weet het. Maar dan toch. Vraag dan aub niet om advies als u het toch zelf beter weet. Maar inderdaad, het is mijn auto niet.
Ik heb het niet alleen over de regelaar. Een zware vertanding in combinatie met een zware accu en banden is nooit goed. Het ligt echt niet aan de regelaar. Die kan het allemaal aan. Maar let aub op de vertanding.Ik weet het niet beter als jullie mannen hier. Maar de esc is gemaakt voor 3s dus heb ik zoveel mogelijk aangepast om netjes op 3s te kunnen rijden. Als ie op 3s niet lekker kan lopen moet ik inderdaad een andere esc hebben misschien. Gaat dan retour naar de winkel. Heb deze rustler vxl gekocht om 3s te rijden.
Excuus voor mn uitbrander daarnet steven.
Rijd met 19/83. Vrij licht denk ik..Ik heb het niet alleen over de regelaar. Een zware vertanding in combinatie met een zware accu en banden is nooit goed. Het ligt echt niet aan de regelaar. Die kan het allemaal aan. Maar let aub op de vertanding.
Als de temperaturen nu goed blijven is het goed. Alleen moet u wel opletten als u veel in zand gaat rijden...Rijd met 19/83. Vrij licht denk ik..
Ook heb ik de luchthapper en het stukje boven de fan van gaas voorzien.
Wil mijn proline trenchers wel ruilen voor stock banden trouwens...
Ik denk dat in zand je minder tractie hebt en dan de wielen meer spinnen zodat de motor minder op zn donder krijgt. Of zie ik dat verkeerd? Op asfalt zal alles heter worden als een gladdere ondergrond.....Als de temperaturen nu goed blijven is het goed. Alleen moet u wel opletten als u veel in zand gaat rijden...
Ben van 25/83 naar 19/83 gegaan.Ah, dat wist ik niet.
Dat zijn nette temperaturen hoor, de ESC is wel wat heet met deze buiten temperaturen.
Kan u niet iets kleiner vertanden, zodat u niet zoveel in geeft qua snelheid, maar wel in temperatuur.
Dat doen we sowieso vaak met grotere banden.
Maar wel raar dat alles zo heet word terwijl ik dat verder nooit echt hoor over de Velineon Combo, zeker de motor staat als erg robuust bekend, de ESC ook, alleen wat weinig instelmogelijkheden.
De winkel zal hem niet terug willen hebben neem ik aan, of niet voor een normale prijs, omdat zij er dan ook winst op moeten maken..
Motor krijgt daardoor ook minder koeling... Inderdaad het is vrij licht. Maar zodra het te heet wordt echt veranderen!Ik denk dat in zand je minder tractie hebt en dan de wielen meer spinnen zodat de motor minder op zn donder krijgt. Of zie ik dat verkeerd? Op asfalt zal alles heter worden als een gladdere ondergrond.....