Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
3000mAh (bloos smiley(geen zin om op te zoeken en te plaatsen))
ze zijn meer dan een jaar oud, ik rijd zo gemiddeld minder dan 1x per week.
 
3000mAh (bloos smiley(geen zin om op te zoeken en te plaatsen))
ze zijn meer dan een jaar oud, ik rijd zo gemiddeld minder dan 1x per week.
3000 mAh?? Dan ligt het echt aan de leeftijd en gebruik van de accu denk ik :p Ik rijd met mijn 3000 mAh 20-30 min. Maar gebruik m niet meer door mn lipo :)
 
Dark wil niet op de meetings komen is te ver rijden (7km)
Dark wil niet op zijn accu kijken, is hem te veel werk
Dark wil niet te veel op zijn muis klikken

ehhhh ???? mis ik wat ???:o
Niet kwaad bedoeld hoor Dark maar je (we) hebben een hobby en hobbys kosten Tijd
 
Dark wil niet op de meetings komen is te ver rijden (7km)
Dark wil niet op zijn accu kijken, is hem te veel werk
Dark wil niet te veel op zijn muis klikken

ehhhh ???? mis ik wat ???:o
Niet kwaad bedoeld hoor Dark maar je (we) hebben een hobby en hobbys kosten Tijd


met de eerste ben ik het eens, maar vooral omdat ik niet zo dol op de hobby ben om zo'n stuk te fietsen.

welke reactie van mij bedoelde je eigenlijk met de tweede?

de laatste was een grapje, en dat heeft ook niks met de hobby te maken, behalve het forum.:p;)
 
Euhm, ik meen dat ik toen iets van Black Grease of Lithium Grease in had gedaan... Iig een grease van Traxxas zelf.

Wat wellicht een mooie optie is om de sealed diff van FLM aan te schaffen ipv een alu gearbox.
Hier kun je je diff fluid in doen zonder dat het eruit geslingerd word. De stock traxxas diff lekt van alle kanten als je er een vloeistof in doet en die van FLM kun je perfect afstellen.

Voor je speedruns kun je er dikke diff fluid in doen zodat je netjes recht wegtrekt. Als ik er zo over nadenk zou ik zeker voor een sealed diff gaan ipv een alu gearbox....
 
met de eerste ben ik het eens, maar vooral omdat ik niet zo dol op de hobby ben om zo'n stuk te fietsen.

zo ver is 7km niet, ik fiets elke dag 16km naar school, en 8 km (bijna elk weekend) naar een vliegclub waar ik niet eens lid van ben. :rolleyes:

maar jah, het is maar wat je voor je hobby over hebt.
 
weten jullie wat da kan zijn met men accu?
Ik hat maandag op een terrein gereden met klei en kleine steentjes.
sinds die rijd hij minder hard en de laatste keer gewoon heel kort en sloom:confused:
 
Ik heb dus een 3s 5000mAh 30C lipo, heb net dikke speedruns zitte maken en dikke wheelies en alles ( filmpje is in opkomst ;) )
Nu heb ik 1 XXX GROOT IRRITANT XXXXX PROBLEEM!
Ik kan mn lipo niet meer opladen... Mn ESC ( nieuwe hk 150A esc met automatische accu detector en met lipo cutoff natuurlijk )
Nu zegt mn imax B6 : low voltage,
Het ligt niet aan de imax want bij die van mn neef krijg ik hetzelfde, WAT MOET IK DOEN?!?!?

En owja, hij is nog vrij nieuw, heeft ongeveer 20-30 ritten gehad,

Mod edit Emil, taalgebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Let ten eerste eens op je taal gebruik...... De spelling is nummer 2...
Wat verwijderd....
Emil, mod

Ontopic, meet de cellen eens met een multimeter, en post eens wat eruit komt ???
 
Let ten eerste eens op je taal gebruik...... De spelling is nummer 2...
Wat verwijderd....
Emil, mod

Ontopic, meet de cellen eens met een multimeter, en post eens wat eruit komt ???

sorry, liet me een beetje gaan, werd er een beetje heel erg pissig van aangezien de accu best wel duur is, en de verzendkosten nogwat lang voor een nieuwe, en ik hem vrijdag echt nodig heb, zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Maar de multimeter van mn neef (waar ik nu ben ) is vorige week kapot gegaan, aan iets onbekends, waarschijnlijk oudheid.
Mn neef zei dat ik misschien even op kon laden via NiMh mode om er wat volts in te pompen en dan gebalanceerd door gaan in LiPo mode, gaat dat lukken?

Op nimh mode zei hij dat hij vol zat, toen deed ik m op 3S opladen, low volt error, toen deed ik t even op 2S, en daarna snel op 3S, hij laadde, en ineens zegt hij : BATTERY VOL ERROR CELL CONNECT. Wat betekend dat nou in godsnaam?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus een 3s 5000mAh 30C lipo, heb net dikke speedruns zitte maken en dikke wheelies en alles ( filmpje is in opkomst ;) )
Nu heb ik 1 XXX GROOT IRRITANT XXXXX PROBLEEM!
Ik kan mn lipo niet meer opladen... Mn ESC ( nieuwe hk 150A esc met automatische accu detector en met lipo cutoff natuurlijk )
Nu zegt mn imax B6 : low voltage,
Het ligt niet aan de imax want bij die van mn neef krijg ik hetzelfde, WAT MOET IK DOEN?!?!?

En owja, hij is nog vrij nieuw, heeft ongeveer 20-30 ritten gehad,

Mod edit Emil, taalgebruik.

Ik had een week geleden precies hetzelfde. Kreeg toen een tip om hem even op de NiMH stand te laden en dat 'verhielp' bij mij het probleem. Dit brengt wel enig risico met zich mee dus wees er heel voorzichtig mee en blijf erbij.

Zie deze post: [77892] traxxas-rustler-vxl-xl-5-a-378
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top