Aiii, hoeveel mAh hebben die accu's dan?dat snap ik , alleen ben ik niet zo dol op deze hobby dat ik op de fiets naar de meetings ga. ander verhaal als ik echt lekker veel accu's heb. alleen nu zit ik met één van 4 min. en één van 10 min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aiii, hoeveel mAh hebben die accu's dan?dat snap ik , alleen ben ik niet zo dol op deze hobby dat ik op de fiets naar de meetings ga. ander verhaal als ik echt lekker veel accu's heb. alleen nu zit ik met één van 4 min. en één van 10 min.
3000 mAh?? Dan ligt het echt aan de leeftijd en gebruik van de accu denk ik3000mAh (bloos smiley(geen zin om op te zoeken en te plaatsen))
ze zijn meer dan een jaar oud, ik rijd zo gemiddeld minder dan 1x per week.
3000mAh (bloos smiley(geen zin om op te zoeken en te plaatsen))
ze zijn meer dan een jaar oud, ik rijd zo gemiddeld minder dan 1x per week.
Dark wil niet op de meetings komen is te ver rijden (7km)
Dark wil niet op zijn accu kijken, is hem te veel werk
Dark wil niet te veel op zijn muis klikken
ehhhh ???? mis ik wat ???
Niet kwaad bedoeld hoor Dark maar je (we) hebben een hobby en hobbys kosten Tijd
met de eerste ben ik het eens, maar vooral omdat ik niet zo dol op de hobby ben om zo'n stuk te fietsen.
Kan da op de een op andere rit/?accu dood?
Let ten eerste eens op je taal gebruik...... De spelling is nummer 2...
Wat verwijderd....
Emil, mod
Ontopic, meet de cellen eens met een multimeter, en post eens wat eruit komt ???
Ik heb dus een 3s 5000mAh 30C lipo, heb net dikke speedruns zitte maken en dikke wheelies en alles ( filmpje is in opkomst)
Nu heb ik 1 XXX GROOT IRRITANT XXXXX PROBLEEM!
Ik kan mn lipo niet meer opladen... Mn ESC ( nieuwe hk 150A esc met automatische accu detector en met lipo cutoff natuurlijk )
Nu zegt mn imax B6 : low voltage,
Het ligt niet aan de imax want bij die van mn neef krijg ik hetzelfde, WAT MOET IK DOEN?!?!?
En owja, hij is nog vrij nieuw, heeft ongeveer 20-30 ritten gehad,
Mod edit Emil, taalgebruik.