Uitverkoop Castle Creations

@ Byte

2 motoren zonder pinion :schrik::schrik::schrik:
moet je ze zelf in elkaar zetten :confused::confused::confused:

Ik heb net bericht gehad dat mijn order verstuurd is
maar ze kunnen niet garanderen dat er 2 KV1520 in
het pakje zitten.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Afwachten maar :worship::worship::worship:

Denk dat the sale iets uit de hand gelopen is:pc::pc::pc:

@Byte, is het bij jou ook verkeerd gegaan met die 1717 AIR/CAR Mixup dat er wat terug moeten?
Kun je niet met Castle regelen dat je ze wel wil houden voor 50 buck ofzo, die raak je altijd wel kwijt! Lijkt me eeen Win-win voor Castle.
IK weet wat een pakje van dat gewicht met UPS richting USA kost...

Is Castle trouwens accuraat met de declared customs value of hebben ze zich nog vergist? ;)

Voor de mensen die net als ik al erg lang op een tracking nummer wachtte, ook daar lopen ze mee achter. Had net ene Adam van shipping aan de lijn maar gelukkig bleken de goodies wel reeds express deze kant op te komen!

MMirage, ik had ook geen shipping confirmation ontvangen maar even via RCM aan Thomas nagevraagd en de producten waren de dag na betaling al de deur uit gegaan. Waarschijnlijk houd de douane het pakketje even voor je vast zodat het thuis niet overstroomt met motoren ;)

@Byte, is het bij jou ook verkeerd gegaan met die 1717 AIR/CAR Mixup dat er wat terug moeten?
Kun je niet met Castle regelen dat je ze wel wil houden voor 50 buck ofzo, die raak je altijd wel kwijt! Lijkt me eeen Win-win voor Castle.
IK weet wat een pakje van dat gewicht met UPS richting USA kost...

Is Castle trouwens accuraat met de declared customs value of hebben ze zich nog vergist? ;)
Voor de mensen die net als ik al erg lang op een tracking nummer wachtte, ook daar lopen ze mee achter. Had net ene Adam van shipping aan de lijn maar gelukkig bleken de goodies wel reeds express deze kant op te komen!
Jup, precies dat! 2 van die witte boxen gaan terug, Nard wou er eentje toch houden.

50 voor beide? :p Verzenden kost €20, via TNT (goedkoopste), dan verkopen ze die dingen niet aan mij voor $50 gok ik?

Castle is heel accuraat ja, op de cent precies. Ik kon €100.30 dokken aan inklaringskosten.

Ik heb trouwens een uur o.i.d. na die sale m'n bestelling geplaatst, dus dan kunnen anderen ongeveer inschatten wanneer ze hun pakje krijgen.

50 voor beide? :p Verzenden kost €20, via TNT (goedkoopste), dan verkopen ze die dingen niet aan mij voor $50 gok ik?

Nee wel 50 buck per stuk! :p

Ik las ergens anders namelijk dat Castle je een prepaid UPS enveloppe toestuurt voor de retour van 1717 mixups. En dat kost Castle een stuk meer dan het verschil van 20$ als je aangeeft de 1717 toch te willen houden voor 50...

Las trouwens ook dat bij sommige klanten de 1520 bestellingen ook niet goed geleverd waren en er kleinere motoren in de 1520 retail verpakking bleken te zitten.

Ben benieuwd...

Castle heeft het er inderdaad zwaar mee. Ik heb mijn motoren uit de dozen gehaald en zojuist de 1520 in de MBX6Te getest met 20T pinion. Snelheid was volgens de calc 65 en dat zal niet veel gescheelt hebben. De punch leek minder dan met mijn Neu 1520, maar op 4S draai ik ook maar 23680rpm theoretisch.

De mijne is vandaag ook binnen gekomen. In 9 dagen binnen, niet verkeerd. Kan ik mijn Hyper ST eens onder handen gaan nemen.

Laatst bewerkt:
Ik heb 28/9 besteld, een orderbevestiging gehad, op 1/10 betalingsgegevens verstrekt ........ en toen .......... helemaal niks :( Nu net een mail gestuurd naar sales ....... waar blijft het :twisted:

Same here Haastnooit :( Ik heb opzich geen haast gelukkig.

P1070568.JPG

Van links naar rechts:

Neu 1509 1,5D 4500kv
Neu 1512 2,5D 2050kv
Castle Creations 1512 1800kv
Neu 1515 1Y 2200kv
HPI Flux 1515 2200kv
Castle Creations 1518 1800kv
Castle Creations 1520 1600kv
Castle Creations 1717 Heli 1500kv

Underway:
Castle Creations 1520 1600kv
Castle Creations 1717 Car 1580kv

Nard ik heb al een paar keer gelezen dat jij het over de 1717 heli 1500kv hebt. Is dat wat anders dan de 1717 voor de auto????

Ja.

Car vs Heli
5mm shaft vs 6mm shaft
1580kv vs 1500kv
Dicht endbels vs open endbells
Zachte kabels vs harde kabels
Retail doos vs soort van OEM doos

Ik heb de knoop doorgehakt, naar hier is er ook een onderweg, ookal heb ik 'm eigenlijk niet nodig... Zo'n koopje kan ik niet voorbij laten gaan :) Hoera voor Castle! :lol:

Btw, als aanvulling bij Nard z'n lijstje, de heli 1717 heeft 2 vlakke kanten, is te zien en staat bij de uitleg op de uitverkooppagina.

Laatst bewerkt:
Neu 1509 1,5D 4500kv : 1/10 wagen ooit weer
Neu 1512 2,5D 2050kv : buggy op 4S, voor 4s limiet wedstrijden
Castle Creations 1512 1800kv : buggy op 5S
Neu 1515 1Y 2200kv : truggy op 4S, voor 4s limiet wedstrijden
HPI Flux 1515 2200kv : Flux, nu nog
Castle Creations 1518 1800kv : Dunno yet
Castle Creations 1520 1600kv : truggy op 5S
Castle Creations 1717 Heli 1500kv : Flux toekomst of de car

Underway:
Castle Creations 1520 1600kv : dunno yet
Castle Creations 1717 Car 1580kv : Flux toekomst of de heli

diver, nee de heli is zeker niet beter. De gaten zitten er in omdat heli motors niet zo vies worden en de gaten zorgen voor extra koeling. De vlakken kant zorgt er voor dat de motor perfect past in de TREX 600.

Laatst bewerkt:
Back