Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook ik ga mijn pakketje binnen krijgen morgen de 1512.
Jammer genoeg is mijn pakketje onderschept door de douane en ik mag 25,04 extra aftikken. Nu heb ik dit nog nooit aan de hand gehad en vraag me af of dit wel juist is.
Waarde van de motor is 40 euro en de inklarings kosten + BTW 25.04 wat in mijn ogen niet echt in verhouding met elkaar staat.
Iemand ervaring hiermee?
Goed nieuws :
1520's have been added back to the motor sale page. Turns out we had more stock than we had previously realized. Plenty of motors left over after the initial rush; I can't give out exact numbers, but at current rates I would expect them to last until at least the end of the month.
Thomas Porfert
Castle Tech Support
Wat denken jullie? Statement maken richting toko's als Hobbyking? Naamsbekendheid sterk vergroten? Jarenlang veel te veel winst op de motoren gemaakt? Een knallende ruzie met NEU?
Of hebben ze geld nodig voor Research&Development en kunnen we echt revolutionaire dingen gaan verwachten van ze ?
Laat ik voorop stellen dat ik als RC-liefhebber ook blij ben met deze sale, maar denken jullie ook niet dat er meer aan de hand is? Ik kan gewoon niet geloven dat er dan weer ergens een flinke doos 1520's in een hoekje wordt gevonden.
In eerste instantie dacht ik echt dat deze sale misschien een of twee dagen zou duren voordat alle clearance motoren uitverkocht zouden zijn, maar dit is dus duidelijk niet het geval. Getuige de hoeveelheid topics op diverse fora moeten er echt al vele honderden 15XX's en 17XX's naar alle hoeken van de wereld zijn gegaan. En wat denk je van de talloze LHshops in de States, die hebben ook echt wel ingeslagen!
Er moet echt meer aan de hand zijn, geen mens gaat na deze sale ooit nog $199 betalen voor een 1515 of 1512. Dus of die hebben ze niet meer of gaan ook in de uitverkoop straks!
En Castle noemt het moving sale. Als je 1000 motoren netjes in een doosje op een paar stellingen legt heb je een kamer nodig van nog geen vijf bij vijf. Een een vierkante meter in Kansas is goekoper dan in Wormerveer denk ik. En het spul verhuizen kan met een bestelbusje!
Wat denken jullie? Statement maken richting toko's als Hobbyking? Naamsbekendheid sterk vergroten? Jarenlang veel te veel winst op de motoren gemaakt? Een knallende ruzie met NEU?
Of hebben ze geld nodig voor Research&Development en kunnen we echt revolutionaire dingen gaan verwachten van ze ?
Misschien eens op RCM posten, daar reageren ze redelijk vaak.