(Verkocht) Sukhoi 29 33% (2m60) van KRILL

Is dit een afwijkend kleurschema met rood ipv blauw aan de onderzijde?
Ik vind hem inderdaad prachtig. Wil er ook een.

Sam,
Waarmee heb jij hem uitgevoerd, motor, uitlaat rc-equipment etc als ik vragen mag?
Groet,
Hans

Correcte opsomming Alexzzz, zo voorspelbaar ?

Wat betreft de onderkant, deze is gewoon besteld als standaard-spirit schema, ik veronderstel dat het rood de standaardkleur is...

Wat zou voor dit model de ideale aandrijving zijn voor kunstvlucht? Prophangfratsen zijn dus niet nodig. Kies je dan voor een tweecilinder omdat deze rustiger loopt en wat extra gewicht geen kwaad kan of kies je voor de eencilinder om toch zo laag mogelijk in gewicht uit te komen. Kosten zijn geen factor in de overweging.

He Simen

maak je niet druk hij komt zeker af hoor
en nog wel voor de zomer
maar ja er zijn nog mensen die moeten werken he
en alles alles goed ga ben ik over een week of 4 klaar met de verbouwing
zodat ik dan met goede moet verder kan bouwen
het vliegen in de F3M zal er dit jaar niet inzitten
maar ben gevraagt om te juryren in de F3M klasse
dus zal zeker op de wedstrijden aanwezig zijn
maar zonder de IJS naturlijk !!

wij maken ons druk, maar de eigenaar denkelijk niet ????

Prophangfratsen zijn dus niet nodig.

Dat kan zijn, maar om een wedstrijdprogramma fatsoenlijk door te kunnen komen met veel wind (je weet zelf ondertussen al dat je dan veel vermogen nodig hebt) heb je meer vermogen nodig dan in de meeste 3D-vluchten. Waarschijnlijk past op de Sukhoi een 80cc+ eencilinder ook wel, maar ik (persoonlijk) zou daar niet snel meer kiezen. Een mooie boxer heeft de voorkeur....

ik snap niet waarom er altijd moet overpoweren
wat ik allemaal heb gezien in diverse F3m wedstrijden
kan je ook goed met een 75cc of 80 cc vliegen
heb jens en paul ook met een 70 of 80 cc zijn stunten (knol extra)
en prop hangen hoeft nog niet voor mij
als het eens zo ver komt kan ik nog altijd zien wat ik ga doen
als ik maar de figuren van de F3m mooi en goed kan vliegen ben ik al tevreden

en prop hangen hoeft nog niet voor mij

Voor 3D heb je minder power nodig dan wanneer je een F3M programma met veel wind vlot wilt doorkomen. Overigens kun je een Knol Extra niet vergelijken met een Krill, een Krill is veel zwaarder...... (alleen de Velox kwam in de buurt qua gewicht)

Gemakkelijkheidshalve zou ik er een DA100 op zetten, dan zit je altijd goed. Op de katana is een DA 100 perfect, minder power wil je daar niet. Ik zie niet in wat er zoveel anders is aan deze sukhoi, op dat kilootje na.

een 3W 110 past niet zonder modificaties aan de motorkap, tenminste als je de luchtfilter met trechter wil gebruiken.
Blijkbaar zit de carburator iets lager op een 3W

ter info, de nieuwe DL 110 is verkrijgbaar.

zoals het op krill homepage staat

Ready to fly weight 11.5kg
Using a new composite technology,we were able to come up with extremely light airplane.And if you use a single cylinder 85ccm engine, you will get an incredible power to weight ratio!!

dus ???

zoals het op krill homepage staat

Ready to fly weight 11.5kg
Using a new composite technology,we were able to come up with extremely light airplane.And if you use a single cylinder 85ccm engine, you will get an incredible power to weight ratio!!

dus ???

nu moet ik gelijk denken aan wat ik allemaal gelezen heb op dozen van vliegtuigen. ze geven vaak misleidende indicaties en willen graag verkopen...

11.5kg gaat ie niet redden nee..... (heb op andere forums al genoeg gelezen over deze kist)

Hij is wel zeker VEEL LICHTER dan de andere 2.6m kisten van krill.
Ik heb die gezien die 11.5kg woog... en die was gewoon heel licht gemaakt, er zat echt niets teveel in (al zat er wel een powerbox in) maar geen uitlaten (enkel kleine potjes zoals bij DL).

Ik denk dat een DA 100 de beste motor voor deze kist is... ik was fan van andere motoren, tot ik deze probeerde op mijn Yak, ik wil geen andere meer. DA 85 is ook een optie maar dan wel met tuned pipe...

Laatst bewerkt:
Hallo!

mein 106´er kommt mit den 14 kilo meiner yak (ohne sprit) spielend zurecht (der pilot nicht immer ). eins ist aber schon richtig: je leichter desto besser wird sie fliegen.

nochmals zum gewicht:

7,1 su29
3,1 3w110 (bekomme ich nächste woche )
0,7 bmb xl70
0,7 servo
0,6 3*lipo 3200 (3*5zellen 3300gp = 1 kg)
0,5 prop + spinner (geschätzt)
0,5 akkuweiche, schalter, empfänger, kabel
1,0 tank und sprit
0,3 res.
-------
14,5 kg gesamt

die gewichtseinsparung mit dem 3w85 ist ca. 950 gr. (im vergleich zum 3w 106 nur ca. 750 gr.). darum ist mir der boxer sicher lieber.

also von den 11 kg ist man weit entfernt.

gruss toni

13.5kg leeg dus. (weegt de Katana ook)

Meer hier;

Krill SU 29 33% - RC-Network

Let op; het prototype was dus aanmerkelijk lichter;)

Ik zie niet in waarom ze ze nu zwaarder zouden bouwen, het prototype leek sterk genoeg, ik heb er Gernot redelijk hard mee zien vliegen... Misschien kan Sam (extra_flyer) ons eens laten weten wat de zijne weegt? Ik denk dat dit eerder een referentie is.

Back