Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sam,
Waarmee heb jij hem uitgevoerd, motor, uitlaat rc-equipment etc als ik vragen mag?
Groet,
Hans
Correcte opsomming Alexzzz, zo voorspelbaar ?
wij maken ons druk, maar de eigenaar denkelijk niet ????
Prophangfratsen zijn dus niet nodig.
en prop hangen hoeft nog niet voor mij
zoals het op krill homepage staat
Ready to fly weight 11.5kg
Using a new composite technology,we were able to come up with extremely light airplane.And if you use a single cylinder 85ccm engine, you will get an incredible power to weight ratio!!
dus ???
Hallo!
mein 106´er kommt mit den 14 kilo meiner yak (ohne sprit) spielend zurecht (der pilot nicht immer ). eins ist aber schon richtig: je leichter desto besser wird sie fliegen.
nochmals zum gewicht:
7,1 su29
3,1 3w110 (bekomme ich nächste woche )
0,7 bmb xl70
0,7 servo
0,6 3*lipo 3200 (3*5zellen 3300gp = 1 kg)
0,5 prop + spinner (geschätzt)
0,5 akkuweiche, schalter, empfänger, kabel
1,0 tank und sprit
0,3 res.
-------
14,5 kg gesamt
die gewichtseinsparung mit dem 3w85 ist ca. 950 gr. (im vergleich zum 3w 106 nur ca. 750 gr.). darum ist mir der boxer sicher lieber.
also von den 11 kg ist man weit entfernt.
gruss toni