Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, naja eigenlijk is het patries haar schuld die heb mijn verjaardags cadeautje er gekocht :) Maar even kijken of ze aan een laagste prijs garantie doen ofo. Mischein doen ze het wel als ik een paar vrienden meeneem;)

Kun je beter Patries meenemen.. Laat 'r een kort rokje aantrekken en een charmante verkoper opzoeken.. Lukt er vast wel.. :lol:

Succes met je zoektocht. Ik ga nog even wat opruimen op zolder en zo slapen..

Truzzzzzte

FleaMktToyCamera01.119151550_std.jpg

@ Knaller: geen negeermodus :nooo: Vrouw zit achter de pc huiswerk te doen en ik zit op de bank met mijn Galaxy dus even geen msn :wink:

Verder heerlijk gevlogen vanavond :yes: alles weer heel mee naar huis gegaan :rolling:

Verder heerlijk gevlogen vanavond :yes: alles weer heel mee naar huis gegaan :rolling:
Liegbeest, ik heb geprobeerd je Nexus om zeep te helpen. :? :oops:

-heeft dezelfde instructie aan Diana gegeven als bij Ruben, de naam Knaller of Pieter-Bas op msn gewoon wegklikken- :mrgreen:
Geinig, hier doen ze hetzelfde. Soms hoor ik dagen later dat knaller nog iets vroeg. :? Ik zit nog zelden achter mijn PC. Geclaimd door vrouwlief en haar studie. :evil:

Is inderdaad een erg mooie compacte camera. Alleen heb ik dan niet het gevoel dat ik een echte camera in handen heb ;). Overigens vind ik het zonde om 1080i films te maken met een spiegelreflex.. Zou niet de reden zijn waarom ik voor zo'n camera zou gaan.
De Sony NEX, en ook de Olympus PEN/Samsung NX100, zijn zogenaamde systeemcamera's. Een hybride van een compact camera en een body camera. Een heel goede lens en CMOS sensor in een heel klein huisje.

En als je geen Full HD wilt filmen maar genoeg hebt aan 1280x720p dan kun je de NEX-3 nemen. ;) Heeft alleen een plastic body. Niet een mooie alu/magnesium body.

Ik hem maar een paar eisen aan de camera.

•knappe foto's maken binnen en buiten
•720P filmen zonder strepen etc.
•geluidloos zoomen.

Dat hij superklein is maakt me niets uit.

Maar ik moet zeggen, nu ik meer aan de duurdere kant aan het kijken ben, is een hdmi aansluiting ook wel leuk. En ik begin erop te letten welke cpu en welke chip ze gebruiken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, junkie kan nie slapen nie,beetje burnout i think.

Sleur ook weer actief,phils ook weer ineens,Ouwe meeloperrrrrr ! :)

Nou,ik ga maar ff wat eten,en dan weer een slaap poging doen.

Posted via mobile device

Geluidloos zingen zal moeilijk worden.

@Sleur: kijken wat de fiscus met nieuwe pc's doet die voor de studie nodig is :wink:

@Sleur: kijken wat de fiscus met nieuwe pc's doet die voor de studie nodig is :wink:
Mwja, ze lopen dit jaar ook te beppen omdat vrouwlief een camcorder had afgeschreven. Die was/is nodig om alle interviews en activiteiten vast te leggen (verplicht voor de opleiding) maar ze doen er erg moeilijk over. :? Natuurlijk lastig als ze uit naam de Koningin moeten uitkeren in plaats van innen. :p

@Junkie ...

Combinatie van brommers en motoren ....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back